- ISBN
- 978-973-46-1316-8
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 336
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
- Colecție
- COLLEGIUM
- Domenii
Profesorul de succes.
59 de principii de pedagogie practică
Autori: Ion-Ovidiu PânișoarăCititi un interviu cu autorul aici.
Realitatile la care trebuie sa se adapteze scoala romaneasca sint intr-o continua schimbare, avalansa de situatii in care cadrul didactic este pus zi de zi necesitind cunoasterea tuturor aspectelor ce ar putea influenta desfasurarea activitatii instructiv-educative. Cu o perspectiva echilibrata intre teorie si practica, lucrarea propune o abordare noua in aria stiintelor educatiei si ofera sfaturi care vin atit in sprijinul debutantilor, cit si al profesorilor cu experienta, ajutindu-i sa inteleaga mai bine lumea complexa si contradictorie a scolii. Numeroasele exemple si experimente, ce ilustreaza in egala masura principiile pedagogice consacrate si punctele de vedere recente, faciliteaza aprofundarea temelor discutate.
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 336
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
Despre autori

Ion‑Ovidiu Pânişoară este profesor univ. dr. la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, director al Departamentului de Formare a Profesorilor şi conducător de doctorat în domeniul ştiinţele educaţiei. Expert şi key‑speaker în conferinţe naţionale şi internaţionale de educaţie şi în organisme naţionale de profil, a fost şi este implicat în elaborarea de politici educaţionale în domeniul formării cadrelor didactice. Din 2012 a iniţiat şi a susţinut prin articole site‑ul de parenting www.performante.ro şi a fost o prezenţă media constantă (PRO TV, Antena 3, Realitatea TV, TVR etc.). A publicat multe studii şi cercetări în domeniu şi 28 de cărţi, dintre care Comunicarea eficientă (patru ediţii) a fost premiată în 2010 de Academia Română. Coordonează colecţiile „Carieră. Succes. Performanţe” şi „Profesorul de succes” la Editura Polirom şi co‑coordonează programele de masterat „Învăţare, inovare şi coaching în educaţie”, „Master didactic” şi „Mentoratul în educaţie”. În planul publicaţiilor sale a găsit loc şi pentru cele adresate comunităţii şi de apropiere a ştiinţei de marele public (cele două volume Emoţiile – de la teorie la poezie, boardgame‑urile Emotijovia, Festina Lente şi Provocarea emoţiilor sau Calendarul fericirii etc.).