Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
Rădăcinile culturale ale sistemului...
ISBN
978-973-46-9400-6
An apariție
2023
Lună apariție
6
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc

Autori: Peter Gross
29,95 lei

 

Traducere din limba engleză de Miruna Andriescu

„România continuă să se schimbe, chiar dacă schimbarea este lentă. Tot mai mulți tineri români se alătură puținelor persoane mai în vârstă cu o atitudine liberală în demersul lor de contestare a moștenirii culturale negative, profund înrădăcinate în spațiul public, inclusiv a corupției și a înăbușitoarelor structuri de putere verticale. Modernizarea este inevitabil prezentă într-o lume în care națiunile și indivizii fac parte din organizații internaționale, într-o lume a comunicării instantanee și omniprezente, a călătoriilor și a schimburilor educaționale, în care tinerele generații dobândesc putere și influență, dorindu-și o Românie care să semene mai puțin cu ceea ce a fost în trecut și mai mult cu ceea ce poate și trebuie să fie: o țară europeană modernă, liberală. Această realitate și înțelegerea transformărilor pe care ea le presupune impun o analiză bazată pe cultură a sistemului mediatic din România. Așa a luat naștere această lucrare, ca o pledoarie în favoarea unei abordări culturale.” (Peter Gross)

An apariție
2023
Lună apariție
6
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Peter Gross este profesor emerit și fost director al Facultății de Jurnalism și Mass‑Media Electronică a Universității din Tennessee (2006‑2016). În prezent predă la Facultatea de Jurnalism și Comunicare în Masă a Universității din Iowa. Cercetările sale se concentrează asupra societăților, mass‑mediei, jurnalismului și culturilor din țările central‑ și est‑europene. A efectuat în aceste regiuni mai multe misiuni de evaluare pentru Agenția de Informații din cadrul Departamentului de Stat al SUA și pentru Vocea Americii. A fost cercetător la Woodrow Wilson International Center for Scholars, Washington, D.C. A susținut prelegeri la Centrul Național de Formare a Diplomaților din cadrul Departamentului de Stat al SUA și a îndeplinit funcția de consultant al mai multor organizații guvernamentale și neguvernamentale, printre care International Media Fund, The Freedom Forum și Freedom House (Freedom of the Press Index). Cărțile, lucrările științifice, precum și articolele sale au fost publicate pe ambele țărmuri ale Atlanticului. Face parte din comitetele de redacție a 15 reviste academice americane, britanice, maghiare, românești și spaniole, fiind coeditor al Journal of Romanian Studies (2020‑2023).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.