Corpul, aparenţa şi imaginea
Corpul, aparenţa şi imaginea
Corpul, aparenţa şi imaginea
Corpul, aparenţa şi imaginea
ISBN
978-630-344-268-6
An apariție
2025
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

Corpul, aparenţa şi imaginea

Autori: Nicolas Guéguen
INDISPONIBIL
44,95 lei

Nicolas Guéguen este autorul bestsellerului Arta de a influența și de a manipula în viața de zi cu zi.

 

Traducere de Nicolae Constantinescu

Corpul și aspectul nostru fizic și vestimentar sunt elemente esențiale ale imaginii pe care ceilalți și-o fac despre noi. Felul cum sunt percepute afectează modul în care ceilalți ne evaluează și interacționează cu noi în diferitele împrejurări ale vieții, cu consecințe importante pentru starea noastră de bine, pentru succesul nostru economic și profesional, pentru viața noastră socială și sentimentală. Ele fac obiectul unor convingeri adeseori eronate, iar necunoașterea mecanismelor implicate în formarea acestor convingeri poate genera numeroase probleme atât practice, cât și etice. Lucrarea lui Nicolas Guéguen prezintă o sinteză a celor mai recente cercetări psihosociologice pe acest subiect. Abordând mari teme ale psihosociologiei – normele sociale și culturale, perceperea propriei persoane și a celorlalți, reprezentările sociale, evaluarea de sine și evaluarea celorlalți –, ea analizează modul în care ne judecăm pe noi înșine și pe ceilalți pe baza percepției asupra corpului, precum și a aspectului fizic și vestimentar.

An apariție
2025
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii

Statura • Caracteristicile feței • Tenul bronzat • Ochii • Simetria • Mâinile și degetele • Picioarele • Pilozitatea • Machiajul și cosmeticele • Tatuajele și piercingurile: punerea grafică în scenă a corpului • Părul și coafura • Bărbile, barbișoanele și mustățile: părul facial • Ochelarii • Aspectul vestimentar • Tocurile pantofilor

 
 
 
 


Despre autori


Nicolas Guéguen, doctor în psihologie socială, este profesor de psihologie socială şi cognitivă la Universitatea Bretagne‑Sud, Franţa, şi director al laboratorului de cercetare LESTIC. Studiile sale au ca obiect influenţarea comportamentelor şi aplicaţiile psihologiei în marketing. De acelaşi autor, la Editura Polirom au mai apărut: Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenţează comportamentul (2006), Psihologia manipulării şi a supunerii (2007), Psihologia seducţiei: 100 de experimente pentru înţelegerea comportamentului în dragoste (2008) şi A manipula şi a seduce. Mic tratat de psihologie comportamentală (2020).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.