Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
  • La reducere!
  • -40%
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
Mass-media, religie, spaţiu public
ISBN
978-973-46-8314-7
An apariție
2020
Lună apariție
11
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Media
Domenii

Mass-media, religie, spaţiu public

Autori: Mihai Coman
23,97 lei 39,95 lei -40%


Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.

 

Mass-media, religie, spațiu public prezintă harta unui domeniu, fiind o sinteză savantă, dar accesibilă a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernității (mass-media, industriile culturale, Internet, spațiu public, marketing și branding etc.). Este o lucrare științifică, deoarece corespunde standardelor de exigență ale specialiștilor, dar și abordabilă, întrucît prezintă clar și concis temele analizate. Volumul oferă cititorului o imagine de ansamblu, panoramică, asupra formelor mereu în mișcare prin care religia modelează instituții, produse și valori socioculturale moderne și este, la rîndul său, influențată de schimbările generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflecției și încercărilor de a prezenta și explica transformările religiei în sfera culturii media din epoca postmodernă. Demersul constituie o dezvoltare firească a preocupărilor de antropologie mass-media concretizate de Mihai Coman în diverse volume și studii, ce au condus într-un punct în care interesul pentru mitologiile mediatice și pentru relația dintre ritual și mass-media a generat necesitatea integrării respectivelor fenomene într-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decît al religiilor. Astfel, autorul abordează o gamă foarte largă de subiecte, cazuri, teorii, concepte și axe de cercetare, în speranța că volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor să se avînte spre aceste orizonturi.

 

An apariție
2020
Lună apariție
11
Număr pagini
248
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Religia: definiții și caracteristici • Forme alternative: de la religiile populare la religiile metaforice • Religie și mass-media • Religie și Internet • Religie și popular culture • Religie, politic și religie politică • Religia și spațiul public • Religie, spiritualitate și economie de piață


Despre autori


Mihai COMAN, profesor emerit, fondatorul învăţământului universitar de jurnalism şi comunicare în România. Creator al seriei „Collegium. Media” şi al colecţiei „Media. Studii şi eseuri” ale Editurii Polirom. Distins cu Ordinul „Meritul Cultural” în grad de Cavaler (2009). A coordonat Manualul de jurnalism (Polirom, 1997, 2001, 2009), devenit carte de căpătâi pentru generaţii de tineri jurnalişti, şi volumul de referinţă Introducere în sistemul mass-media (Polirom, 1999, 2004, 2007, 2016). A elaborat cadrele teoretice ale antropologiei mass-media, publicând studii în diverse reviste sau volume colective apărute în străinătate. Ca o sinteză a acestor cercetări, a publicat lucrările Pour une anthropologie des médias (Presses Universitaires de Grenoble, 2003) şi Media Anthropology (în colab. cu Eric W. Rothenbuhler, Sage, 2005). La Editura Polirom a mai publicat volumele Mass media, mit şi ritual. O perspectivă antropologică (2003), Mass media în România post-comunistă (2003), Introducere în antropologia culturală. Mitul şi ritul (2008) şi Mass-media, religie, spaţiu public (2020).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.