Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile curriculare
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
Înțelegerea textelor și ariile...
ISBN
978-973-46-6918-9
An apariție
2019
Lună apariție
7
Număr pagini
432
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
Domenii

Înțelegerea textelor și ariile curriculare

Autori: Mark W. Conley
49,95 lei

 

Traducere de Raluca Ungureanu, Dragoş Rusu, Liliana Romaniuc (coord.)

Prin Înţelegerea textelor şi ariile curriculare, Mark Conley, unul dintre principalii cercetători în domeniul educaţiei de astăzi, le oferă profesorilor o gamă largă de idei, strategii şi tehnici care să-i ajute pe elevi să-şi dezvolte abilităţile de înţelegere a unui text – abilităţi legate de scris, citit, vorbire, ascultare, înţelegere şi deprinderile necesare în abordarea diferitelor arii curriculare. După o prezentare a contextului educaţional actual, în condiţiile unei revoluţii tehnologice cu implicaţii profunde asupra viitorului elevilor, volumul se concentrează pe specificul modului de planificare şi predare, subliniind necesitatea dobîndirii de către elevi a unor abilităţi esenţiale, precum activarea cunoştinţelor anterioare, creşterea nivelului de înţelegere sau dezvoltarea unei modalităţi de învăţare pe baza gîndirii critice. Sînt vizate de asemenea formarea identităţii elevilor sau capacitatea lor de a lua deciziile potrivite, dar şi responsabilitatea profesorilor şi exigenţele tot mai mari cu care se confruntă aceştia.

 

An apariție
2019
Lună apariție
7
Număr pagini
432
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Literaţia la adolescenţi, diversitate şi predare pentru elevii de azi • Metode alternative în proiectarea şi predarea lecţiilor • Înţelegerea şi utilizarea textelor • Evaluarea continuă • Susţinerea elevilor în aprofundarea lecturii • Activarea cunoştinţelor anterioare şi motivarea înainte de lectura textelor • Dezvoltarea competenţelor de scriere a textelor la toate disciplinele


Despre autori


Mark W. Conley, profesor la College of Education din cadrul University of Memphis, este un cercetător şi autor foarte apreciat din domeniul literaţiei. Eforturile cercetărilor sale de ultimă oră se concentrează pe relaţia dintre literaţia adolescenţilor şi noile cerinţe de responsabilitate, pe dezvoltarea de strategii de învăţare în ariile de conţinut şi pe predarea modalităţilor de implementare a strategiilor de învăţare în cadrul programei la profesorii începători şi la cei care se pregătesc să devină profesori. Ca autor de succes, dr. Conley a publicat mai multe cărţi şi numeroase articole despre evaluarea literaţiei, literaţia în aria de conţinut şi politica literaţiei, printre care Connecting Standards and Assessment through Literacy. Odată cu publicarea volumului Content Area Literacy: Learners in Context (Înţelegerea textelor şi ariile curriculare), dr. Conley pune în legătură predarea literaţiei în ariile de conţinut şi practicile de evaluare cu strategiile de învăţare bazate pe cercetare, totul în contextul provocărilor de astăzi privitoare la evaluare şi responsabilitate, combinate cu o nouă înţelegere a adolescenţilor şi literaţiei. Anterior, dr. Conley a fost coordonatorul programului de doctorat de la Department of Teacher Education din cadrul Michigan State University. În prezent, dr. Conley menţine o relaţie strînsă cu practicile şi practicienii din şcolile de astăzi, în calitate de profesor la University of Memphis, şi cu Memphis City Schools, fiind autorul curriculumului de la Memphis Literacy Corps, un program de tutoriat ce cuprinde 900 de tutori de vîrsta facultăţii şi 3.000 de copii. De asemenea, a creat activităţi online şi live de dezvoltare profesională pentru o parte dintre cei 7.000 de profesori ai acestei unităţi. Ca rezultat al cercetării sale privind adolescenţii şi literaţia în context urban, dr. Conley conduce un program de tutoriat pentru literaţia adolescenţilor în şcolile urbane al căror personal este format din profesori începători. Dr. Conley a făcut parte şi din consiliul de administraţie al National Reading Conference în perioada 2006-2008. Recent a fost instructor pentru educaţia de calitate a profesorilor licenţiaţi la nivel de şcoală primară şi generală în cadrul Reading Task Force şi Literacy Task Force pentru International Reading Association. Dr. Mark Conley locuieşte cu soţia lui, Tami, arhitectă, în Memphis, Tennessee… mai puţin pentru o săptămînă în fiecare vară, cînd îşi urmăreşte pasiunea pentru ciclism, luînd parte la RAGBRAI, o cursă cu bicicleta de o săptămînă de-a lungul statului Iowa.


Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.