- La reducere!
- ISBN
- 978-973-46-6918-9
- An apariție
- 2019
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 432
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
Traducere de Raluca Ungureanu, Dragoş Rusu, Liliana Romaniuc (coord.)
Prin Înţelegerea textelor şi ariile curriculare, Mark Conley, unul dintre principalii cercetători în domeniul educaţiei de astăzi, le oferă profesorilor o gamă largă de idei, strategii şi tehnici care să-i ajute pe elevi să-şi dezvolte abilităţile de înţelegere a unui text – abilităţi legate de scris, citit, vorbire, ascultare, înţelegere şi deprinderile necesare în abordarea diferitelor arii curriculare. După o prezentare a contextului educaţional actual, în condiţiile unei revoluţii tehnologice cu implicaţii profunde asupra viitorului elevilor, volumul se concentrează pe specificul modului de planificare şi predare, subliniind necesitatea dobîndirii de către elevi a unor abilităţi esenţiale, precum activarea cunoştinţelor anterioare, creşterea nivelului de înţelegere sau dezvoltarea unei modalităţi de învăţare pe baza gîndirii critice. Sînt vizate de asemenea formarea identităţii elevilor sau capacitatea lor de a lua deciziile potrivite, dar şi responsabilitatea profesorilor şi exigenţele tot mai mari cu care se confruntă aceştia.
- An apariție
- 2019
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 432
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235