Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
Psihopedagogie specială
ISBN ePub

978-973-46-3472-9

ISBN PDF

978-973-46-3473-6

An apariție

2013

Tip ediție
eBook
Format
ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
Colecție
ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
Domenii

Psihopedagogie specială

Fundamente teoretice și perspective practice (ediția IV-a revăzută și adăugită)

Autori: Alois Gherguț
49 lei
Pentru descărcarea cărților, plata se face on-line către partenerii noștri, în regim securizat. Detaliile privind modalitatea de descărcare le puteti afla de pe pagina web a librăriei virtuale spre care veți fi direcționat. La finalul cumpărăturilor, puteți reveni pe site-ul editurii Polirom. Vă mulțumim!
Vă rugăm să alegeți formatul dorit de la partenerii noștri (ePub sau PDF cu Adobe DRM, formatul mobi pentru Kindle nu este disponibil):

Cărțile noastre digitale pot fi descărcate și de pe următoarele librării on-line:
Vezi varianta tiparita
 

Orice demers referitor la educația, terapia, recuperarea și incluziunea persoanelor cu cerințe speciale trebuie să pornească de la schimbarea mentalităților – condiție esențială pentru crearea unui cadru conceptual în intervenția și asistența acestor persoane și a unor servicii de evaluare și expertiză corespunzătoare. Volumul oferă atât o prezentare a instituțiilor, metodelor și instrumentelor de intervenție, cât și materiale cu caracter practic: fișe, protocoale și grile după care se realizează evaluarea și expertiza copilului cu dizabilități. La acestea se adaugă un glosar de termeni frecvent utilizați în psihopedagogia specială. În această ediție revăzută și adăugită se pune accentul pe noile concepte și orientări în evaluare și intervenție și pe atitudinile și pozițiile din ultimii ani față de condiția socială, materială și umană a persoanelor cu dizabilități sau aflate în dificultate. De asemenea, volumul încearcă să anticipeze schimbările cadrului metodologic și strategiile ce vizează pregătirea continuă a personalului de specialitate, fiind conceput ca un instrument de lucru util pentru specialiștii și cadrele didactice cu sau fără experiență în domeniul sociopsihopedagogic.

An apariție
2023
Lună apariție
5
Număr pagini
632
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Evaluarea și expertizarea persoanelor cu cerințe speciale • Dizabilitățile intelectuale • Dizabilitățile senzoriale • Dizabilitățile fizice, locomotorii și/sau neuromotorii și tulburările psihomotorii • Educația specială și elemente de didactică • Copilul/adultul cu cerințe speciale – calitatea vieții, familia și integrarea profesională • Noile tehnologii informatice, asistive și compensatorii pentru recuperarea și educația persoanelor cu cerințe speciale • Instrumente și moduri de activitate/intervenție în serviciile de asistență psihopedagogică



Despre autori


Alois Gherguţ este profesor universitar, director al Departamentului de Științe ale Educației, Facultatea de Psihologie şi Știinţe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, conducător de doctorat şi coordonator al unui program de masterat în psihopedagogie specială. Membru în numeroase comisii de specialitate, coordonator, consultant sau membru în cadrul unor proiecte/programe naţionale şi internaţionale.  A publicat peste 20 de volume şi aproximativ 200 de studii și articole referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerinţe speciale, educaţia incluzivă, designul programelor de terapie şi intervenţie psihopedagogică, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică, management educațional ş.a. Dintre cele mai reprezentative volume publicate la Editura Polirom, amintim: Management general şi strategic în educaţie. Ghid practic (2007), Evaluare şi intervenţie psihoeducaţională. Terapii educaţionale, recuperatorii şi compensatorii (2011), Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii (2016), Educaţia specială. Ghid metodologic (coordonator, 2016), Managementul instituţiilor şi serviciilor pentru persoane cu cerinţe speciale (2018), Educaţia incluzivă. Ghid metodologic (în colaborare, 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.