Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului
  • La reducere!
  • -40%
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
Abilităţi sociale în tulburarea din...
ISBN
978-973-46-8439-7
An apariție
2021
Lună apariție
4
Număr pagini
160
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
Domenii

Abilităţi sociale în tulburarea din spectrul autismului

Evaluare și intervenții psihopedagogice

Autori: Cristina Costescu
23,97 lei 39,95 lei -40%


Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.

 

Abilitățile sociale sînt un set de comportamente și cunoștințe specifice indispensabile în dezvoltarea și creșterea capacității de adaptare la mediu a oricărei persoane. Dezvoltarea lor este cu atît mai importantă în cazul persoanelor cu tulburare din spectrul autismului, ale căror interacțiuni sociale sînt îngreunate și necesită sprijin suplimentar atît din partea specialiștilor, cît și a familiei. Elaborat de o echipă de specialiști în psihopedagogie specială, volumul își propune să identifice și să clasifice abilitățile sociale caracteristice în contextul unui astfel de diagnostic și să prezinte metode și tehnici pentru dezvoltarea lor. Îmbinînd un cadru teoretic detaliat cu modele practice, volumul oferă cititorilor o imagine de ansamblu a evaluării și intervenției psihopedagogice validate științific în tulburarea din spectrul autismului, adresîndu-se atît specialiștilor din domeniu care interacționează cu copii și adolescenți, cît și părinților acestora.

 

An apariție
2021
Lună apariție
4
Număr pagini
160
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Abilitățile sociale în tulburarea din spectrul autismului • Evaluarea abilităților sociale la copiii cu TSA • Tehnici de intervenție pentru dezvoltarea abilităților sociale ale copiilor cu TSA • Atitudini ale specialiștilor cu privire la utilizarea poveștilor sociale • Modalități de testare a eficienței poveștilor sociale • Ghid practic de realizare a poveștilor sociale și a conversațiilor pe benzi desenate • Modele de scenarii sociale pentru dezvoltarea abilităților sociale



Despre autori


Cristina Costescu (coordonator)

Cristina Costescu este lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Psihopedagogie Specială, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea „Babeş‑Bolyai” din Cluj‑Napoca. A finalizat studiile doctorale în 2014, în cadrul Şcolii Doctorale Psihodiagnostic şi Intervenţii Psihologice Validate Ştiinţific din cadrul aceleiaşi universităţi. Are o experienţă vastă în dezvoltarea şi testarea intervenţiilor psihopedagogice pentru copiii cu tulburări de neurodezvoltare, care pot fi utilizate atît în mediul educaţional, cît şi în practica privată. A coordonat mai multe proiecte de cercetare naţionale, care investighează eficacitatea intervenţiilor mediate de instrumente tehnologice în dezvoltarea abilităţilor sociale şi a funcţiilor executive la copiii cu TSA (granturi naţionale: Metode inovative de investigare a comprehensiunii în cadrul poveştilor sociale la copiii cu TSA; Funcţii executive şi strategii de reglare emoţională în dezvoltarea tipică şi atipică; Utilizarea roboţilor sociali pentru prevenţia tulburărilor emoţionale la copiii cu TSA). A publicat peste 40 de articole ştiinţifice în reviste relevante din domeniu (precum Journal of Autism and Developmental Disorders, Review of General Psychology, Journal of Clinical Medicine) şi a susţinut prezentări la conferinţe, ceea ce evidenţiază interesul său pentru dezvoltarea metodelor de evaluare bazate pe dovezi ştiinţifice şi a intervenţiilor psihopedagogice. Este psiholog practician cu o experienţă de peste zece ani în domeniul intervenţiilor pentru copii.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.