- La reducere!
- -40%
- ISBN
- 978-973-46-8689-6
- An apariție
- 2021
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
AAC. Noi abordări în stimularea limbajului și comunicării specifice Tulburării din Spectrul Autismului
Autori: Claudia Crișan
Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.
Prefață de Adrian Roșan
„Volumul AAC. Noi abordări în stimularea limbajului și comunicării specifice Tulburării din Spectrul Autismului, pe care Claudia Crișan îl lansează cu știință și conștiință, este unul special în contextul educațional și terapeutic românesc, din două motive esențiale: în primul rând, se înscrie cu adevărat în paradigma scientist-practitioner, propunând un conținut aplicativ cu relevanță de netăgăduit în domeniul comunicării funcționale specifice neurodiversității; în al doilea rând, accesibilizează concepte, modele și practici augmentative și alternative utilizate preponderent în sfera internațională și, pe alocuri, și în cea națională, pentru a putea fi folosite la diverse paliere ale intervenției psihopedagogice (acasă, la școală, în contexte utilitare sau sociale) de diverși membri ai echipei disciplinare (psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, terapeuți, profesori de sprijin, părinți și copii). Parcurgând această carte, veți avea surpriza extrem de reconfortantă de a lua contact cu informații științifice cu mare potențial aplicativ, livrate într-o manieră concisă, simplă, reprezentativă, empatică, ce pot consolida experiențele profesionale și personale ale celor care le vor utiliza în medii educaționale și familiale.” (Adrian Roșan)
- An apariție
- 2021
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Comunicarea augmentativă și alternativă (AAC) • Componentele AAC • Programe de intervenție bazate pe AAC • Procesul de evaluare axat pe intervenția AAC • Studii privind eficiența MSLCA
Despre autori
Claudia Crișan este lector universitar în cadrul Departamentului de Științele Educației, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca. A absolvit specializarea psihopedagogie specială și specializarea psihologie și a obținut titlul de doctor în psihologie în 2012, cu teza „Metode augmentative și alternative de comunicare adresate copiilor cu tulburări din spectrul autist”. Începând din 1997 a lucrat constant în terapia copiilor nonverbali cu TSA, pentru ca din 2007 să se focalizeze preponderent în zona de cercetare a acestui domeniu. A publicat numeroase lucrări și studii ce abordează problematica TSA, apărute la nivel național și internațional.