Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
  • La reducere!
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
Autonomia copilului de vârstă mică
ISBN
978-973-46-7888-4
An apariție
2019
Lună apariție
9
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
Domenii

Autonomia copilului de vârstă mică

Repere pedagogice

Autori: Genoveva Farcaş
15,00 lei

 

„Problematica autonomiei, ca o competență transversală ce generează sau structurează competențe mai complexe, este vizată de lucrarea Genovevei Farcaș cu mult echilibru și discernămînt pedagogic, în cunoștință de cauză și cu dovezi teoretice, dar și faptic-constatative. Chiar dacă acest concept a stîrnit numeroase polemici și a inspirat multe filosofii educaționale, cartea ne ajută să ne orientăm într-un cîmp reflexiv complex și să generăm conduite autonome începînd cu vîrsta preșcolarității, dar în strînsă corelație cu un cadraj axiologic ce ține cont de determinările persoanei și ale timpului. Cu acest prilej, publicul s-ar putea edifica în legătură cu «pedagogia» autonomiei, un miraj al căutărilor educaționale moderne, ar evita excesele și falsele soluții și ar viza realizarea unei educații integrale în care autonomia copilului devine atît țintă, cît și mijloc.” (Constantin Cucoș)

„Școala prezentului, dar mai ales cea a viitorului sînt chemate să creeze ancore educaționale puternice pentru formarea autonomiei copiilor și tinerilor, din perspectiva pregătirii lor pentru viața de dincolo de zidurile școlii, a educației permanente de calitate. Lucrarea de față, inedită în literatura pedagogică românească tocmai prin abordarea acestei teme de interes, precum și prin analiza exhaustivă, deopotrivă teoretică și praxiologică, aduce în discuție educația pentru autonomie, ca răspuns la problematica lumii contemporane, și implicit necesitatea dezvoltării unor noi practici educaționale în mediul școlar și familial. Valorificînd rezultate ale unor cercetări privind practicile de sprijinire a autonomiei copilului, autoarea invită cititorii, studenți, profesori, dar și părinți interesați de formarea comportamentelor autonome începînd de la vîrstele mici, să descopere ce este autonomia și cum se poate construi aceasta.” (Teodor Cozma)

An apariție
2019
Lună apariție
9
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Genoveva FARCAȘ este profesoară de pedagogie la Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” din Iași, doctor în științele educației și cadru didactic asociat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza”. A absolvit Școala Normală „Vasile Lupu” din Iași ca șefă de promoție, apoi Facultatea de Filosofie, secția pedagogie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, urmând un masterat în educație integrată. În 2010 și‑a susținut teza de doctorat în științele educației cu teza Formarea autonomiei personale și sociale a preșcolarului. Coordonează lucrări pentru obținerea gradului didactic I, este membră în diverse comisii naționale organizate la nivelul Ministerului Educației. A publicat cărți de specialitate: Pedagogie. Fundamente ale pedagogiei. Teoria și metodologia curriculumului. Educația pentru cunoașterea științifică (2008, coautor) și Evaluarea elevilor din ciclul primar. Repere teoretice și aplicații (2006). Este coautoare a unor auxiliare curriculare: Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică. De la metoda grafică la metoda algebrică (2007), Să descoperim secretul ortogramelor. Aplicații pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a și îndrumări metodice pentru învățătorii/profesorii din învățământul primar (2009) şi Să aprofundăm limba română – curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competențelor de limba română (2010). La Editura Polirom a mai publicat Autonomia copilului de vârstă mică. Repere pedagogice (2019) şi Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).

 



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.