Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
Matematica pe înţelesul şcolarilor
ISBN
978-973-46-8888-3
An apariție
2022
Lună apariție
3
Număr pagini
168
Tip ediție
broșată
Format
200x260
Colecție
MICUL ȘCOLAR
Domenii

Matematica pe înţelesul şcolarilor

Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică

Autori: Genoveva Farcaş , Marcela Gorgan , Daniela Palaga , Elena Tudose
45,00 lei

Aplicații pentru elevii claselor a III-a și a IV-a

 

Ediția a IV-a revăzută și adăugită

Matematica pe înţelesul şcolarilor este un auxiliar curricular conceput pentru a-i sprijini pe elevi, cuprinzând teme semnificative conform programelor şcolare actuale. Structura şi conţinuturile matematice din acest volum le oferă elevilor posibilitatea să abordeze exerciţii şi probleme cu grad mare de dificultate, care nu sunt cuprinse în manualele şcolare.

  • Determinarea unui termen/factor necunoscut folosind ordinea operaţiilor
  • Determinarea cifrelor unui număr folosind descompunerea numerelor
  • Aplicarea proprietăţilor operaţiilor aritmetice
  • Probleme de sumă şi raport
  • Probleme de diferenţă şi raport
  • Probleme combinate
  • Metoda mersului invers
  • Metoda falsei ipoteze şi metoda ipotezelor
  • Probleme de transfer
  • Probleme cu conţinut geometric
An apariție
2022
Lună apariție
3
Număr pagini
168
Tip ediție
broșată
Format
200x260
Fără comentarii


Despre autori


Genoveva FARCAȘ este profesoară de pedagogie la Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” din Iași, doctor în științele educației și cadru didactic asociat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza”. A absolvit Școala Normală „Vasile Lupu” din Iași ca șefă de promoție, apoi Facultatea de Filosofie, secția pedagogie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, urmând un masterat în educație integrată. În 2010 și‑a susținut teza de doctorat în științele educației cu teza Formarea autonomiei personale și sociale a preșcolarului. Coordonează lucrări pentru obținerea gradului didactic I, este membră în diverse comisii naționale organizate la nivelul Ministerului Educației. A publicat cărți de specialitate: Pedagogie. Fundamente ale pedagogiei. Teoria și metodologia curriculumului. Educația pentru cunoașterea științifică (2008, coautor) și Evaluarea elevilor din ciclul primar. Repere teoretice și aplicații (2006). Este coautoare a unor auxiliare curriculare: Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică. De la metoda grafică la metoda algebrică (2007), Să descoperim secretul ortogramelor. Aplicații pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a și îndrumări metodice pentru învățătorii/profesorii din învățământul primar (2009) şi Să aprofundăm limba română – curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competențelor de limba română (2010). La Editura Polirom a mai publicat Autonomia copilului de vârstă mică. Repere pedagogice (2019) şi Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).

 



Marcela GORGAN este învățătoare gradul didactic I la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” din Iași. A absolvit Școala Normală „Vasile Lupu” din Iași. I‑au fost decernate distincția „Gheorghe Lazăr” și diplome de excelență oferite de colegiile „Emil Racoviță”, „Costache Negruzzi” și Colegiul Național din Iași. Este coautoare a volumelor Să descoperim secretul ortogramelor. Aplicații pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a și îndrumări metodice pentru învățătorii/profesorii din învățământul primar (2009), Matematică. Exerciții și probleme pentru clasa a II‑a (2010) şi Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (2012). La Editura Polirom a mai publicat Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).


Daniela PALAGA este profesoară gradul didactic I în învățământul primar la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” din Iași și responsabil al Cercului Pedagogic al Învățătorilor din Iași. A absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza”, Iași. I‑au fost decernate distincția „Gheorghe Lazăr” și diplome de excelență oferite de colegiile „Emil Racoviță”, „Costache Negruzzi” și Colegiul Național din Iași. Este coautoare a unor cărți de specialitate și auxiliare curriculare: Să descoperim secretul ortogramelor. Aplicații pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a și îndrumări metodice pentru învățătorii/ profesorii din învățământul primar (2009), Să aprofundăm limba română (2010), Matematică. Exerciții și probleme pentru clasa a II‑a (2010) şi Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (2012). La Editura Polirom a mai publicat Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).



Elena TUDOSE este profesoară gradul didactic I în învățământul primar la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” din Iași. A absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași. I‑au fost decernate distincția „Gheorghe Lazăr” și diplome de excelență oferite de colegiile „Emil Racoviță”, „Costache Negruzzi”, Colegiul Național și „Grigore Moisil” din Iași. Este coautoare a volumelor Să aprofundăm limba română. Curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competențelor de limba română, clasa a II‑a (2010), Să aprofundăm limba română. Curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competențelor de limba română, clasa a III‑a (2011) și Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (2012). La Editura Polirom a mai publicat Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.