Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
Didactica matematicii şi informaticii...
ISBN
978-973-46-8035-1
An apariție
2020
Lună apariție
1
Număr pagini
328
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Metodică
Domenii

Didactica matematicii şi informaticii pentru învăţămîntul primar

Autori: Geanina Havârneanu
39,95 lei

 

Prefaţă de Oana Constantinescu

Volumul tratează o temă de actualitate în realitatea educaţională românească, şi anume modalităţile de predare a noţiunilor matematice în clasele primare, dar şi a primelor noţiuni de programare într-un limbaj formal, într-o manieră riguroasă, creativă, integrată şi modernă, într-o viziune interdisciplinară în care elementele de tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor (TIC) sînt adaptate pentru a fi parte componentă a experienţelor educaţionale. Cartea de faţă este rodul experienţei la catedră a autoarei ca profesor metodist al colegiului pedagogic şi al studiului metodicii predării matematicii şi informaticii în cadrul activităţii didactice de predare şi îndrumare a studenţilor de la specializarea Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar (PIPP). Volumul se constituie într-un ghid de bune practici cu sferă largă de adresabilitate, ce include elevii colegiului pedagogic, studenţii Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, specializarea PIPP, studenţii masterului Didactici Aplicate în Învăţământul Primar (DAIP), dar şi învăţătorii, institutorii şi profesorii care doresc să-şi consolideze cunoştinţele de didactica matematicii şi informaticii, să înveţe tehnici noi de predare şi să integreze elementele de tehnologia informaţiei în activitatea didactică.

An apariție
2020
Lună apariție
1
Număr pagini
328
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Elemente introductive despre formarea noţiunilor matematice • Modalităţi de introducere a principalelor noţiuni matematice studiate în învăţămîntul primar • Rezolvarea şi compunerea de probleme • Proiectarea şi interpretarea probelor de evaluare în învăţămîntul primar • Rolul mijloacelor de învăţămînt, al materialelor didactice şi al TIC în formarea noţiunilor matematice • Programa şcolară pentru disciplina opţională Informatică pentru învăţămîntul primar • Limbaje de programare, editoare şi softwareuri educaţionale care pot fi utilizate în cadrul opţionalului de informatică în clasele I-IV



Despre autori


Geanina Havârneanu este absolventă a Facultății de Matematică a Universității „Al.I. Cuza” din Iași (1986). Are un master în psihologie (relații umane și comunicare, 2007) și un master în matematică (didactica matematicii, 2009). A obținut titlul de doctor în Ştiințe ale Educației (Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației a Universității „Al.I. Cuza” din Iași, 2012), cu teza intitulată „Strategii și metode de stimulare a creativității prin predarea matematicii”. Este profesor metodist și profesor mentor la Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” din Iași, iar din 2014, profesor asociat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației a Universității „Al.I. Cuza” din Iași, Departamentul Pedagogia Învățămîntului Primar și Preșcolar. Este un colaborator constant al revistei Recreații Matematice, a publicat două volume ce tratează stimularea creativității prin predarea matematicii, precum și o serie de articole științifice în reviste cu factor de impact, în domeniul metodicii predării matematicii în învățămîntul primar.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.