Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
  • La reducere!
  • -40%
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
Intervenţii psihologice în şcoală
ISBN
978-973-46-6358-3
An apariție
2019
Lună apariție
8
Număr pagini
704
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Intervenţii psihologice în şcoală

Manualul consilierului școlar

Autori: Violeta Enea
38,97 lei 64,95 lei -40%


Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.

 

Prefață de Adriana Băban

„Școala oferă spațiul, cadrul și reperele de dezvoltare pentru o categorie largă de vîrstă. Nu întotdeauna însă viața unui copil sau adolescent este generoasă cu acesta; blocaje, debusolare, situații de criză pot interfera și scurtcircuita «seninătatea» vîrstei, iar lipsa de suport în astfel de situații crește riscul pentru eșec și abandon școlar. Ghidul de față satisface nevoile și exigențele unui consilier școlar dornic să afle abordările contemporane în munca cu elevul, părintele și profesorul. Tematica acoperă o arie largă de probleme și activități tipice: de la evaluarea elevului la consilierea de grup, de la intervenția în doliu la prevenția suicidului, de la consilierea în cazurile de viol, abuz și adicție la dezvoltarea personală a elevului. Consilierul școlar are nevoie pentru formarea sa și în munca de zi cu zi de un astfel de material și instrument de lucru, iar beneficiarii direcți sunt nu doar consilierul școlar, ci și elevul, părintele, profesorul și comunitatea școlară.” (Adriana Băban)

„Consilierea școlară este într-o continuă evoluție și transformare, iar consilierii școlari pot reprezenta o resursă importantă în educație. Doar prin aplicarea unui model de consiliere școlară bazat pe date și pe utilizarea unor programe de intervenție a căror eficiență a fost demonstrată prin cercetare se poate crește calitatea activității desfășurate de consilierii școlari. Din această perspectivă, volumul propune numeroase exemple de programe validate științific utilizate în întreaga lume și programe dezvoltate de specialiști autohtoni, care pot îmbunătăți activitatea la cabinetele de asistență psihopedagogică. Adresat tuturor celor implicați în procesul educațional românesc, acest volum demonstrează că asistența psihopedagogică din țara noastră ar putea ajunge la nivelul profesional din alte state care au investit cu adevărat în educație.” (Violeta Enea)

An apariție
2019
Lună apariție
8
Număr pagini
704
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Medierea conflictelor în școală • Consilierea de grup • Prevenirea tulburărilor de comportament • Programe de intervenție pentru depresie • Bullying și cyberbullying • Suicidul – prevenție, intervenție • Consilierea copilului expus situației de abuz



Despre autori


Violeta Enea (coordonator)

Violeta Enea este conferenţiar doctor în cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi, şi psihoterapeut format în hipnoză clinică şi terapie ericksoniană. Susţine cursuri de evaluare psihologică şi psihodiagnostic clinic şi a publicat, la Editura Polirom, volumele Anorexia nervoasă. Teorie, evaluare şi tratament (în colab., 2012), Bulimia nervoasă. Teorie, evaluare şi tratament (în colab., 2016) şi Tulburările de comportament alimentar şi obezitatea la copii şi adolescenţi (în colab., 2017) şi a coordonat, la aceeaşi editură, volumele Evaluarea psihologică. Manualul psihologului clinician (în colab., 2017) şi Intervenţii psihologice în şcoală. Manualul consilierului şcolar (2019). Este autorul a numeroase studii empirice publicate în reviste cu impact la nivel internaţional.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.