- ISBN
- 978-973-46-0586-6
- An apariție
- 2007
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Științele educației
- Domenii
Contextul actual al descentralizarii, prin redistribuirea responsabilitatilor, a autoritatii decizionale, a raspunderii publice si a resurselor de la nivelul central catre nivelul local, presupune o noua abordare a managementului in institutiile si organizatiile care ofera servicii educationale, adica un nou tip de manager. Lucrarea are o dimensiune practica semnificativa si satisface nevoia de informatie actualizata in domeniul managementului educational, continind sugestii si exemple pentru activitatile din institutiile de profil. Persoanelor antrenate in activitatea serviciilor educationale li se furnizeaza astfel nu doar un sprijin teoretic, ci si un ghid practic de actiune.
- An apariție
- 2007
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Functiile managementului in serviciile educationale • Eficacitate si eficienta in managementul educational • Managementul schimbarii in serviciile educationale • Managementul calitatii si controlul calitatii totale in serviciile educationale • Elemente de marketing in serviciile educationale
Despre autori
Alois Gherguţ este profesor universitar, director al Departamentului de Științe ale Educației, Facultatea de Psihologie şi Știinţe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, conducător de doctorat şi coordonator al unui program de masterat în psihopedagogie specială. Membru în numeroase comisii de specialitate, coordonator, consultant sau membru în cadrul unor proiecte/programe naţionale şi internaţionale. A publicat peste 20 de volume şi aproximativ 200 de studii și articole referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerinţe speciale, educaţia incluzivă, designul programelor de terapie şi intervenţie psihopedagogică, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică, management educațional ş.a. Dintre cele mai reprezentative volume publicate la Editura Polirom, amintim: Management general şi strategic în educaţie. Ghid practic (2007), Evaluare şi intervenţie psihoeducaţională. Terapii educaţionale, recuperatorii şi compensatorii (2011), Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii (2016), Educaţia specială. Ghid metodologic (coordonator, 2016), Managementul instituţiilor şi serviciilor pentru persoane cu cerinţe speciale (2018), Educaţia incluzivă. Ghid metodologic (în colaborare, 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).