Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
Ghid pentru cercetarea educației
ISBN
978-973-46-1279-6
An apariție
2009
Lună apariție
2
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Ghid pentru cercetarea educației

Autori: Adrian Vicențiu Labăr , Nicoleta Laura Popa , Liviu Antonesei
INDISPONIBIL
25,96 lei

 
„Nu propunem un «tratat» sofisticat privind cercetarea educatiei, ci un «manual» elementar. Nu originalitatea a fost principala noastra preocupare, ci utilitatea, asa cum s-a conturat aceasta in experienta noastra didactica si de cercetare. Am structurat lucrarea urmind logica cercetarii, de la depistarea problemei si formularea ipotezelor de lucru pina la redactarea raportului de cercetare, si am incheiat cu o sinteza privind notiunile teoretice si aplicative de SPSS. Publicul vizat este alcatuit din studentii si masteranzii de la sectiile de psihologie, stiintele educatiei si psihopedagogie, cercetatori debutanti, profesori, asistenti sociali si psihopedagogi scolari.” (Liviu Antonesei)
An apariție
2009
Lună apariție
2
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Educatia – proces antropologic complex. Cercetarea educatiei – activitate multidimensionala • Cercetarea educatiei – strategii, itinerarii, proiecte • Metode, tehnici si instrumente de cercetare • Metodologia prelucrarii si interpretarii informatiilor • Organizarea si prezentarea informatiei. Raportul de cercetare • Analiza datelor in SPSS. Ghid practic pentru pedagogie si psihologie


Despre autori


Adrian Vicentiu Labar este doctorand al Facultatii de Psihologie si stiintele Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza”, Iasi, asistent asociat in cadrul aceleiasi facultati. Domeniile sale de competenta sint analiza statistica a datelor in SPSS, metodologia cercetarii in stiintele educatiei si psihodiagnoza indivizilor inalt abilitati. A publicat „Radiografii asupra spatiului romanesc. Linii de mentalitate”, in Analele stiintifice ale Universitatii „Al.I. Cuza” din Iasi, Seria Pedagogie (2003), „Consecinte ale educatiei religioase asupra formarii conduitelor tinerilor. Perspectiva beneficiarilor”, in Revista de psihologie si stiintele educatiei (coautor, 2007).


Nicoleta Laura Popa (n. 1977) este doctor in Stiintele Educatiei, titlu obtinut la Universitatea Radboud din Nijmegen, Olanda. Lucrarea de doctorat – Romanian Teachers of the Gifted: Empathy and Accuracy in Perceiving Students’ Characteristics – a fost publicata la editura universitatii olandeze. Este lector universitar la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii „Al.I. Cuza” Iasi si a beneficiat de numeroase stagii de documentare si formare in strainatate. A publicat studii pe teme psihopedagogice de actualitate in volume colective, dar si in Analele Universitatii „Al.I. Cuza”, Seria Stiintele Educatiei. Domenii de competenta: metodologia cercetarii educationale, teoria evaluarii, managementul clasei, psihopedagogia talentelor.



Liviu Antonesei (coordonator)
Liviu Antonesei (n. 1953) este doctor in stiintele educatiei, profesor la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii „Al.I. Cuza” din Iasi. Domenii de competenta: introducere in stiintele educatiei, metodologia cercetarii, antropologia culturii. De asemenea, este scriitor, membru al PEN Club si ASPRO si jurnalist. Fondator si presedinte al revistei de cultura Timpul. Membru al Asociatiei Internationale a Sociologilor de Limba Franceza si al board-lui stiintific al International Journal of Humanistic Ideology. A debutat in 1988 cu volumul de eseuri Semnele timpului. Autor a opt volume de literatura (poezie, proza, eseu) si a noua volume in domeniul disciplinelor antropologice (stiintele educatiei, istoria, sociologia si filosofia culturii, stiinte politice). La Editura Polirom a mai publicat: Jurnal din anii ciumei, 1987-1989. Incercari de sociologie spontana (1995), Paideia. Fundamentele culturale ale educatiei (1996), O prostie a lui Platon. Intelectualii si politica (1997), Managementul universitar: de la viziunea conducerii la misiunea de succes (in colaborare, 2002), O introducere in pedagogie. Dimensiuni axiologice si transdisciplinare ale educatiei (2002), Literatura, ce poveste! Un diptic si citeva linkuri in reteaua literaturii (2004), Polis si Paideia. Sapte studii despre educatie, cultura si politici educative (2005).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.