Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
Educaţia emoţional-afectivă
ISBN
978-973-46-8334-5
An apariție
2020
Lună apariție
12
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Educaţia emoţional-afectivă

Noi explorări, noi strategii

Autori: Ioan Neacșu , Mihaela Suditu
INDISPONIBIL
39,95 lei

 

„Relaţia emoţie-afectivitate-motivaţie, nucleu al ritmului calitativ al vieţii, defineşte baza legică a comportamentului autentic, axa reglatoare a conştiinţei şi conduitei cotidiene şi constituie mecanismul explicativ al unora dintre realizările profesiei de educator. Lucrarea de faţă subliniază că avem nevoie de educatori care să cunoască strategiile de abordare responsabilă a logicii, ştiinţei şi artei de îmbunătăţire a conduitei profesionale şi, sub paradigma inteligenţei socioemoţionale, pledează pentru îmbogăţirea repertoriului emoţional-afectiv pozitiv al tuturor actorilor educaţiei – elevi, părinţi, profesori. Cartea demonstrează că această acţiune este strîns legată de promovarea unei interacţiuni echilibrate între emoţii, cogniţie şi valori socio-morale, de instaurarea unui climat emoţional sănătos, stabil, anticipabil şi creativ şi de asigurarea unităţii vieţii mintale, emoţionale, spirituale şi fizice. Sînt propuse cîteva zeci de activităţi şi exerciţii care pot fi rezolvate individual sau în grup şi mai multe serii de argumente logice şi infralogice, exemple şi analize care le vor fi utile elevilor în procesul de autocunoaştere şi pentru a-şi exprima adecvat emoţionalitatea la nivel personal sau de grup. Educaţia emoţional-afectivă este un volum necesar educatorilor şi elevilor şi util părinţilor, redefinind rolul şcolii în termeni de transfer al formativului afectiv dinspre familie spre procesul de învăţămînt şi de creştere a rezilienţei emoţionale a tuturor actorilor educaţionali.” (Autorii)

An apariție
2020
Lună apariție
12
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

 Sănătatea socioemoţională. Semnificaţii şi întemeieri psihopedagogice • Emoţional şi afectiv în grupul educaţional: valenţe integratoare • Programe formative şi practici de pregătire emoţională • Matricea evaluării emoţional-afective a elevului – instrumente de cunoaştere primară • Strategia exerciţiilor aplicativ-novatoare



Despre autori


Ioan Neacşu, prof. emerit dr. la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, coordonator de doctorat (din 1992). Predă cursuri de psihologia educaţiei, metode şi tehnici de învăţare, teorii şi practici ale învăţării (în coaching), managementul resurselor umane şi al calităţii, managementul proiectelor de cercetare. Stagii de formare şi perfecţionare în SUA (Harvard), Israel, Marea Britanie, Austria, la UNESCO, Banca Mondială. Doctor honoris causa al Universităţii „Ovidius”, Constanţa, membru asociat al Academiei Oamenilor de Ştiinţă, România, membru corespondent al Academiei Româno-Americană de Arte şi Ştiinţe. Autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume şi peste 150 de studii şi articole ştiinţifice publicate în reviste de specialitate din ţară şi din străinătate. Dintre cele mai recente volume publicate la Polirom menţionăm: Neurodidactica învăţării şi psihologia cognitivă (2019), Educaţia la Centenar (coord. în colab., 2018), Psihologia educaţiei (coord., 2018), Metode şi tehnici de învăţare eficientă (2015).



Mihaela Suditu, prof. dr., decan la Facultatea de Litere şi Ştiinţe, Departamentul Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea Petrol-Gaze din Ploieşti. Doctor în ştiinţe ale educaţiei la Universitatea din Bucureşti. Predă cursuri de teoria şi metodologia instruirii, didactica predării ştiinţelor educaţiei, programe de educaţie emoţională în grădiniţă şi şcoală, managementul carierei şi dezvoltare personală. Autor, coautor sau coordonator a zece volume şi peste 75 de studii şi articole ştiinţifice publicate în volume şi reviste din ţară şi din străinătate. Coordonator şi membru în echipe de proiecte de cercetare-dezvoltare internaţionale şi naţionale. Dintre lucrările publicate, menţionăm: Violence Prevention and Safety Promotion in Higher Education Settings (ed. în colab., 2017), Inteligenţa socioemoţională, competenţă a profesiei didactice (2009).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.