Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
Pregătirea psihopedagogică. Manual...
ISBN
978-973-46-1159-1
An apariție
2008
Lună apariție
9
Număr pagini
544
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat și gradul didactic II

Autori: Dan Potolea , Ioan Neacșu , Romiță B. Iucu , Ion-Ovidiu Pânișoară
69,95 lei

 
Volumul reuneste contributiile unui colectiv national format din cadre didactice universitare din Bucuresti, Cluj, Craiova, Brasov, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Galati, pornind de la un nucleu format din autorii programelor nationale pentru definitivarea in invatamint si gradul didactic II. Contributorii sint specialisti cu o arie de expertiza recunoscuta ca atare prin volumele publicate anterior acestui manual si prin functiile academice detinute: directori ai Departamentelor pentru Pregatirea Personalului Didactic, prodecani si decani ai Facultatilor de Psihologie si Stiintele Educatiei etc. In sens restrins, volumul este un experiment: pentru prima data, reprezentantii atitor scoli de pedagogie isi unesc eforturile intr-o lucrare pentru a veni in sprijinul cadrelor didactice aflate in fata unor examene importante ca definitivarea in invatamint sau gradele didactice. In sens larg, este vorba despre o opera de colaborare nationala, pentru a le oferi cadrelor didactice un ghid pedagogic util indiferent de centrul universitar in care vor sustine examenele.
An apariție
2008
Lună apariție
9
Număr pagini
544
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Educatia, invatamintul si societatea cunoasterii in secolul XXI • Proiectarea, organizarea si functionarea sistemului de educatie si de invatamint • Calitatea in educatie si invatamint • Domenii educationale reprezentative • Educabilitatea • Structura, evolutia si dinamica personalitatii umane • Elementele structurale ale curriculumului scolar • Procesul de invatamint – analiza conceptuala, abordari structural-sistemice, functionale si interactionale • Invatarea scolara • Metodologia procesului de invatamint • Comunicarea si relatiile de comunicare pedagogica • Proiectarea instruirii • Managementul proiectelor de cercetare


Despre autori


Dan Potolea (coordonator)
Dan Potolea, profesor universitar, decanul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti. Este autor sau coautor a peste saptesprezece carti si a peste 40 de studii si articole publicate in volume si reviste de specialitate; membru in Consiliul National de Evaluare Academica si Acreditare, precum si in alte asociatii profesionale nationale si internationale, director de proiecte sau colaborator in cadrul unor programe U.N.E.S.C.O. si U.N.I.C.E.F. La Polirom a mai publicat: Pedagogie. Fundamentari teoretice si demersuri aplicative (in colab., 2002).


Ioan Neacșu (coordonator)

Ioan Neacşu, prof. emerit dr. la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, coordonator de doctorat (din 1992). Predă cursuri de psihologia educaţiei, metode şi tehnici de învăţare, teorii şi practici ale învăţării (în coaching), managementul resurselor umane şi al calităţii, managementul proiectelor de cercetare. Stagii de formare şi perfecţionare în SUA (Harvard), Israel, Marea Britanie, Austria, la UNESCO, Banca Mondială. Doctor honoris causa al Universităţii „Ovidius”, Constanţa, membru asociat al Academiei Oamenilor de Ştiinţă, România, membru corespondent al Academiei Româno-Americană de Arte şi Ştiinţe. Autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume şi peste 150 de studii şi articole ştiinţifice publicate în reviste de specialitate din ţară şi din străinătate. Dintre cele mai recente volume publicate la Polirom menţionăm: Neurodidactica învăţării şi psihologia cognitivă (2019), Educaţia la Centenar (coord. în colab., 2018), Psihologia educaţiei (coord., 2018), Metode şi tehnici de învăţare eficientă (2015).



Romiță B. Iucu (coordonator)

Romita B. Iucu este doctor in stiintele educatiei, profesor universitar la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Catedra de Pedagogie a Universitatii din Bucuresti si prorector al aceleiasi universitati. Este expert al Comisiei Europene in domeniul formarii personalului didactic incepind cu anul 2002, membru in numeroase asociatii si consilii profesionale, coordonator si consultant in cadrul unor proiecte nationale si internationale de cercetare, expert-evaluator in diferite actiuni europene. Dintre lucrarile publicate, mentionam: Formare initiala si continua (coautor, Humanitas, Bucuresti, 2001), University Continuing Education in Romania (coautor), in Michael Osborne, Edward Thomas (coord.), Lifelong Learning in a Changing Continent: Continuing Education in the Universities of Europe (NIACE, Leicester, 2003), Formarea cadrelor didactice (Humanitas, Bucuresti, 2005). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut Educatia prescolara in Romania (coord., 2002) si Managementul clasei de elevi. Aplicatii pentru gestionarea situatiilor de criza educationala (editia I, 2000; editia a II-a revazuta si adaugita, 2006) si Instruirea scolara. Perspective teoretice si aplicative (2008).