Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia diversității
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
Educația incluzivă și pedagogia...
ISBN
978-973-46-5664-6
An apariție
2016
Lună apariție
2
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Educația incluzivă și pedagogia diversității

Autori: Alois Gherguț
INDISPONIBIL
29,95 lei

 
Problematica cerintelor speciale in educatie si asigurarea de sanse egale la educatie si formare pentru toti copiii au devenit o preocupare prioritara pentru specialistii din sistemul de invatamint romanesc, in contextul promovarii principiilor educatiei pentru toti si al normalizarii vietii persoanelor cu cerinte speciale. Urmind linia precedentelor editii, intitulate Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale, volumul sintetizeaza principalele aspecte ale politicilor si practicilor educationale destinate elevilor cu cerinte speciale si aduce unele clarificari necesare cu privire la fondul teoretic al incluziunii scolare. Totodata, isi propune sa ofere solutii pentru proiectarea si aplicarea programelor educationale desfasurate in scolile incluzive, venind astfel in ajutorul cadrelor didactice si al specialistilor care sustin aceste practici.
An apariție
2016
Lună apariție
2
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Scoala incluziva si instruirea diferentiata • Curriculumul scolar in scoala incluziva • Programul educational individualizat/personalizat • Elevii/copiii cu dizabilitati mentale/intelectuale, tulburari de invatare si dificultati cognitive • Elevii/copiii cu dizabilitati/deficiente de vedere • Elevii/copiii cu dizabilitati/deficiente de auz • Elevii/copiii cu dizabilitati/deficiente fizice/locomotorii • Elevii/copiii cu tulburari emotionale si de comportament • Modele si forme de realizare a educatiei incluzive • Evaluarea psihologica si educationala a elevilor cu cerinte speciale in scoala incluziva • E-incluziunea scolara si noile tehnologii asistive/de acces


Despre autori


Alois Gherguţ este profesor universitar, director al Departamentului de Științe ale Educației, Facultatea de Psihologie şi Știinţe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, conducător de doctorat şi coordonator al unui program de masterat în psihopedagogie specială. Membru în numeroase comisii de specialitate, coordonator, consultant sau membru în cadrul unor proiecte/programe naţionale şi internaţionale.  A publicat peste 20 de volume şi aproximativ 200 de studii și articole referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerinţe speciale, educaţia incluzivă, designul programelor de terapie şi intervenţie psihopedagogică, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică, management educațional ş.a. Dintre cele mai reprezentative volume publicate la Editura Polirom, amintim: Management general şi strategic în educaţie. Ghid practic (2007), Evaluare şi intervenţie psihoeducaţională. Terapii educaţionale, recuperatorii şi compensatorii (2011), Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii (2016), Educaţia specială. Ghid metodologic (coordonator, 2016), Managementul instituţiilor şi serviciilor pentru persoane cu cerinţe speciale (2018), Educaţia incluzivă. Ghid metodologic (în colaborare, 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.