- La reducere!
- -40%
- ISBN
- 978-973-46-4434-6
- An apariție
- 2014
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 296
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Științele educației
- Domenii
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Autori: Liliana Stan
Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.
Pedagogia prescolaritatii si scolaritatii mici constituie un instrument de lucru util cadrelor didactice care desfasoara activitati cu copiii de virsta mica, studentilor aflati in curs de profesionalizare in domeniu, profesorilor din universitati implicati in formarea viitorilor specialisti din gradinite si scoli primare, precum si decidentilor din domeniul politicilor educationale. Volumul analizeaza actualul context socioeducational de modelare a personalitatii copiilor, prezinta principiile activitatii pedagogice desfasurate cu copiii de virsta mica si evidentiaza specificul componentelor curriculumului invatamintului prescolar si primar (finalitatile si continuturile formarii, metodologia didactica, cu accent pe metodele de comunicare, evaluarea didactica). Materialul include si valoroase instrumente practice: fise de observatie a copilului si a grupuluidecopii,proiectedidactice.
- An apariție
- 2014
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 296
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori
Liliana Stan este prof. univ. dr. la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi. Domeniile sale de competenta profesional-stiintifica includ etica si deontologia profesionala, pedagogia invatamintului prescolar si a invatamintului primar, didactica stiintelor educatiei, fundamentele succesului educational, teoria si metodologia curriculumului, instruirii si evaluarii. Liliana Stan coordoneaza practica pedagogica a studentilor, este implicata in formarea continua a cadrelor didactice din invatamintul prescolar, primar, gimnazial si liceal, supervizeaza lucrari de licenta, de masterat, de obtinere a gradului didactic I, face parte din comisii de evaluare pentru obtinerea gradelor didactice. Activitatea sa didactica si de cercetare se reflecta in publicarea unui mare numar de articole stiintifice si a unor lucrari de specialitate, in participarea la manifestari stiintifice nationale si internationale, in implicarea in proiecte de cercetare. A organizat simpozioane, a sustinut activitati in numeroase stagii de formare, a conceput si aplicat programe de formare initiala si continua. Carti publicate: Ghidul tinarului profesor, Editura Spiru Haret, Iasi, 1997 (in colab.); Problema idealului. Perspective moral-pedagogice, Editura Universitatii „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, 2003; Fundamente ale succesului educational, Editura Fundatiei Academice Axis, Iasi, 2004. Este coordonator si coautor al lucrarilor: Educatie si valori, Editura Spiru Haret, Iasi, 1997; Educatie si valori. Valori educationale românesti in context european, Editura Spiru Haret, Iasi, 1997. La Editura Polirom a mai publicat lucrarea Elemente de didactica geografiei (in colab., 2003) si a semnat capitole in volumele Constantin Cucos (coord.), Psihopedagogie pentru examenele de definitivare si grade didactice (editia a II-a, 2008; ed. a III-a, 2009) si Stefan Boncu, Ciprian Ceobanu (coord.), Psihosociologie scolara (2013).