Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și școlarității mici
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
Pedagogia preșcolarității și...
ISBN
978-973-46-4434-6
An apariție
2014
Lună apariție
10
Număr pagini
296
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Pedagogia preșcolarității și școlarității mici

Autori: Liliana Stan
39,95 lei

 

Pedagogia prescolaritatii si scolaritatii mici constituie un instrument de lucru util cadrelor didactice care desfasoara activitati cu copiii de virsta mica, studentilor aflati in curs de profesionalizare in domeniu, profesorilor din universitati implicati in formarea viitorilor specialisti din gradinite si scoli primare, precum si decidentilor din domeniul politicilor educationale. Volumul analizeaza actualul context socioeducational de modelare a personalitatii copiilor, prezinta principiile activitatii pedagogice desfasurate cu copiii de virsta mica si evidentiaza specificul componentelor curriculumului invatamintului prescolar si primar (finalitatile si continuturile formarii, metodologia didactica, cu accent pe metodele de comunicare, evaluarea didactica). Materialul include si valoroase instrumente practice: fise de observatie a copilului si a grupuluidecopii,proiectedidactice.

An apariție
2014
Lună apariție
10
Număr pagini
296
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Pedagogia invatamintului prescolar si pedagogia invatamintului primar – componente ale sistemului stiintelor pedagogice • Lumea contemporana si provocarile ei privind educatia in primii ani de viata • Copilul de virsta mica – un univers de descoperit • Principiile activitatii educative desfasurate cu copiii de virsta mica • Analiza componentelor curriculumului: finalitati, continuturi, metodologie, evaluare in educatia din primii ani de viata • Probleme ale proiectarii didactice in gradinita si scoala primara


Despre autori


Liliana Stan este prof. univ. dr. la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi. Domeniile sale de competenta profesional-stiintifica includ etica si deontologia profesionala, pedagogia invatamintului prescolar si a invatamintului primar, didactica stiintelor educatiei, fundamentele succesului educational, teoria si metodologia curriculumului, instruirii si evaluarii. Liliana Stan coordoneaza practica pedagogica a studentilor, este implicata in formarea continua a cadrelor didactice din invatamintul prescolar, primar, gimnazial si liceal, supervizeaza lucrari de licenta, de masterat, de obtinere a gradului didactic I, face parte din comisii de evaluare pentru obtinerea gradelor didactice. Activitatea sa didactica si de cercetare se reflecta in publicarea unui mare numar de articole stiintifice si a unor lucrari de specialitate, in participarea la manifestari stiintifice nationale si internationale, in implicarea in proiecte de cercetare. A organizat simpozioane, a sustinut activitati in numeroase stagii de formare, a conceput si aplicat programe de formare initiala si continua. Carti publicate: Ghidul tinarului profesor, Editura Spiru Haret, Iasi, 1997 (in colab.); Problema idealului. Perspective moral-pedagogice, Editura Universitatii „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, 2003; Fundamente ale succesului educational, Editura Fundatiei Academice Axis, Iasi, 2004. Este coordonator si coautor al lucrarilor: Educatie si valori, Editura Spiru Haret, Iasi, 1997; Educatie si valori. Valori educationale românesti in context european, Editura Spiru Haret, Iasi, 1997. La Editura Polirom a mai publicat lucrarea Elemente de didactica geografiei (in colab., 2003) si a semnat capitole in volumele Constantin Cucos (coord.), Psihopedagogie pentru examenele de definitivare si grade didactice (editia a II-a, 2008; ed. a III-a, 2009) si Stefan Boncu, Ciprian Ceobanu (coord.), Psihosociologie scolara (2013).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.