Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
Educația incluzivă. Ghid metodologic
ISBN
978-973-46-7724-5
An apariție
2019
Lună apariție
1
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
PROFESORUL DE SUCCES
Domenii

Educația incluzivă. Ghid metodologic

Autori: Alois Gherguț , Luciana Frumos
INDISPONIBIL
44,95 lei

Vezi eBook
 

Educația incluzivă. Ghid metodologic vine în sprijinul înțelegerii și aplicării cît mai corecte a practicilor incluzive și în școlile noastre, în speranța că educatorii, învățătorii, profesorii și celelalte categorii de specialiști vor găsi explicații, soluții și sugestii benefice pentru dezvoltarea lor profesională. Materialele incluse în acest volum au rolul de a oferi cîteva repere în proiectarea demersului didactic în acord cu exigențele, valorile și specificul educației incluzive.

An apariție
2019
Lună apariție
1
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Integrare, incluziune și educația pentru cerințele speciale • Incluziune școlară, pedagogia diversității și educație diferențiată • Aspecte metodologice în proiectarea unui curriculum diferențiat din perspectiva educației incluzive • Co-teaching sau predarea în parteneriat • Modele de proiecte didactice



Despre autori


Alois GHERGUȚ, profesor habilitat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași, director al Departamentului de Științe ale Educației, conducător de doctorat și coordonator al programului de masterat Diagnoză și intervenție la 15 persoane cu cerințe speciale. A publicat peste 20 de volume și aproximativ 200 de articole de specialitate referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerințe speciale, educația incluzivă, evaluarea, intervenția și designul programelor de terapie și recuperare ale persoanelor cu cerințe speciale, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică ș.a. Dintre cele mai recente volume publicate la Editura Polirom, amintim: Educația incluzivă și pedagogia diversității (2016), Educația specială. Ghid metodologic (coord., 2016), Managementul instituțiilor și serviciilor pentru persoane cu cerințe speciale (2018), Educația incluzivă. Ghid metodologic (în colab., 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).



Luciana Frumos este doctor în ştiinţele educaţiei, cadru didactic asociat la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, unde, din anul 2002, susţine cursuri şi seminare de pedagogie şi psihopedagogie specială. Are o experienţă importantă în activitatea cu copiii cu cerinţe educaţionale speciale dobîndită în învăţămîntul special şi special integrat. Domeniile de competenţă sînt educaţia incluzivă, psihopedagogia deficienţelor senzoriale, competenţa didactică, teoria educaţiei şi teoria instruirii. A mai publicat: Educaţia specială. Ghid metodologic (coautor, Polirom, 2016), Competenţă relaţională în context şcolar (2018, Editura Universităţii „Al.I. Cuza”); studii în volume colective: „Educaţia timpurie incluzivă” (în Dezvoltarea copilului şi educaţia timpurie, coordonat de L. Stan, Polirom, 2016), „«Noi/ei românii» – clivaje în reprezentarea etnoidentitară” (coautor, în Noi şi Europa, coordonat de A. Neculau, Polirom, 2002), precum şi articole de cercetare în jurnale de specialitate, dintre care amintim: „Teachers’ Sense of Efficacy and Responsibility for Students’ Outcomes” (Journal of Innovation in Psychology, Education and Didactics, 19[2], 2015); „Attitudes and Self-Efficacy of Romanian Primary School Teachers towards Including Children with Special Educational Needs in Regular Classrooms” (Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 10[4], 2018).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.