- La reducere!
- ISBN
- 978-973-46-7939-3
- An apariție
- 2019
- Lună apariție
- 8
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- -
- Domenii
„Fiecare cuvînt poartă un mesaj explicit, dar şi unul implicit, în anumite contexte aureolat cu o doză de mister, sacralitate sau miraculos. Cuvîntul poartă şi o încărcătură emoţională, care îi permite să declanşeze anumite reacţii la cel care îl rosteşte sau la cel care îl primeşte. Altfel spus, cuvintele pot răni sau vindeca, pot sminti sau îndrepta, pot demola sau construi; depinde din ce inimă izvorăsc, ce emoţie poartă şi cum sînt percepute. Pornind de la aceste premise, volumul de faţă se adresează cititorului dornic să se oprească din tumultul şi agitaţia vieţii cotidiene, să se lase provocat de invitaţia la reflecţie şi autoanaliză, să afle cîteva momente de relaxare, regăsire şi linişte interioară, să descopere că viaţa are şi alte laturi sau aspecte care merită să fie valorizate şi să-şi ofere libertatea de a-şi manifesta vocaţia.” (Alois Gherguţ)
- An apariție
- 2019
- Lună apariție
- 8
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
Despre autori
Alois GHERGUȚ, profesor habilitat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași, director al Departamentului de Științe ale Educației, conducător de doctorat și coordonator al programului de masterat Diagnoză și intervenție la 15 persoane cu cerințe speciale. A publicat peste 20 de volume și aproximativ 200 de articole de specialitate referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerințe speciale, educația incluzivă, evaluarea, intervenția și designul programelor de terapie și recuperare ale persoanelor cu cerințe speciale, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică ș.a. Dintre cele mai recente volume publicate la Editura Polirom, amintim: Educația incluzivă și pedagogia diversității (2016), Educația specială. Ghid metodologic (coord., 2016), Managementul instituțiilor și serviciilor pentru persoane cu cerințe speciale (2018), Educația incluzivă. Ghid metodologic (în colab., 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).