- La reducere!
- ISBN
- 978-973-46-7939-3
- An apariție
- 2019
- Lună apariție
- 8
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- -
- Domenii
„Fiecare cuvînt poartă un mesaj explicit, dar şi unul implicit, în anumite contexte aureolat cu o doză de mister, sacralitate sau miraculos. Cuvîntul poartă şi o încărcătură emoţională, care îi permite să declanşeze anumite reacţii la cel care îl rosteşte sau la cel care îl primeşte. Altfel spus, cuvintele pot răni sau vindeca, pot sminti sau îndrepta, pot demola sau construi; depinde din ce inimă izvorăsc, ce emoţie poartă şi cum sînt percepute. Pornind de la aceste premise, volumul de faţă se adresează cititorului dornic să se oprească din tumultul şi agitaţia vieţii cotidiene, să se lase provocat de invitaţia la reflecţie şi autoanaliză, să afle cîteva momente de relaxare, regăsire şi linişte interioară, să descopere că viaţa are şi alte laturi sau aspecte care merită să fie valorizate şi să-şi ofere libertatea de a-şi manifesta vocaţia.” (Alois Gherguţ)
- An apariție
- 2019
- Lună apariție
- 8
- Număr pagini
- 232
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
Despre autori
Alois Gherguţ este profesor universitar, director al Departamentului de Științe ale Educației, Facultatea de Psihologie şi Știinţe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, conducător de doctorat şi coordonator al unui program de masterat în psihopedagogie specială. Membru în numeroase comisii de specialitate, coordonator, consultant sau membru în cadrul unor proiecte/programe naţionale şi internaţionale. A publicat peste 20 de volume şi aproximativ 200 de studii și articole referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerinţe speciale, educaţia incluzivă, designul programelor de terapie şi intervenţie psihopedagogică, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică, management educațional ş.a. Dintre cele mai reprezentative volume publicate la Editura Polirom, amintim: Management general şi strategic în educaţie. Ghid practic (2007), Evaluare şi intervenţie psihoeducaţională. Terapii educaţionale, recuperatorii şi compensatorii (2011), Educaţia incluzivă şi pedagogia diversităţii (2016), Educaţia specială. Ghid metodologic (coordonator, 2016), Managementul instituţiilor şi serviciilor pentru persoane cu cerinţe speciale (2018), Educaţia incluzivă. Ghid metodologic (în colaborare, 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).