- ISBN
- 973-683-800-5
- An apariție
- 2002
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 216
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
TALENTUM
- Domenii
-
Identificarea supradotatilor • Continutul si modelele instruirii diferentiate • Strategii de organizare a instruirii diferentiate • Formarea profesorului pentru instruirea diferentiata • Atitudinile profesorilor fata de elevii supradotati
Despre autori
Maria-Liana Stanescu (n. 1950) este absolventa a Facultatii de Filozofie, sectia Psihologie, din cadrul Universitatii Bucuresti. Pina in 1990 a fost cercetator stiintific la Institutul de Cercetari si Modernizari Energetice (Laboratorul de Psihologie si Ergonomie Energetica). In perioada 1990-1998 a fost cercetator stiintific gradul III la Institutul de Stiinte ale Educatiei si Profesor asociat al Facultatii de Psihologie, Universitatea Bucuresti, unde a sustinut cursurile de „Orientare scolara si profesionala”, „Introducere in psihologie”, „Psihologie educationala” si „Psihologie sociala”. In anul 2001 obtine titlul de doctor in stiintele educatiei prin prezentarea lucrarii „Strategii de instruire diferentiata a elevilor supradotati”. Autoare a numeroase studii si articole publicate in „Revista de pedagogie”, „Psihologia”, „Buletinul pedagogic” etc.