- ISBN
- 978-973-46-1555-1
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 320
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
Traducere de Ana Ivasiuc
Prefete de Alois Ghergut, Georgeta Ciobanu, Carmen Gherca
Volumul ofera o perspectiva teoretica asupra autismului si numeroase strategii practice de interventie pentru educatie si tratament, precum si marturii ale parintilor si ale unor persoane inalt functionale ce sufera de aceasta afectiune. Autismul. Teorie si interventie educationala este un studiu de referinta pentru toti specialistii care lucreaza cu copilul sau adultul cu autism – medici, psihologi, psihopedagogi, asistenti sociali, educatori – si o lectura utila pentru parinti.
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 320
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
Autismul ca tulburare pervaziva de dezvoltare • Ce este autismul? Cite persoane sufera de autism? • Punctul de vedere al specialistilor: copiii „diferiti” au nevoie de un ajutor diferit • Problema atribuirii de semnificatii • Experimente cognitive pentru copiii cu autism • Interpretarea perceptiilor: capacitatea limitata de a atribui semnificatii • Comunicarea • Interactiunile sociale • Probleme legate de imaginatie
Despre autori
Theo Peeters, licentiat in filozofie si literatura la Universite catholique de Louvain, master in comunicarea umana, la University of London, si in neurolingvistica, la Vrije Universiteit Brussel. A absolvit cursuri pentru programul psihoeducational TEACCH, la University of North Carolina, si este fondatorul Centrului de Educatie in Autism din Belgia. Din 1980 organizeaza traininguri si conferinte despre autism in numeroase tari din Europa si din afara continentului. A publicat articole si carti despre autism, dintre care Autisme: medisch en educatief (in colaborare) si Autisme: van begrijpen tot begeleiden au fost traduse in mai multe limbi. Este editor asociat in domeniul autismului al editurii Sage, membru in comitetul stiintific al Autism Europe, the European association of parent organizations, si al International Associate Editors of „Good Autism Practice”.