- ISBN
- 978-973-46-6029-2
- An apariție
- 2016
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 320
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
Autismul. Teorie și intervenție educațională (ediția 2016)
Autori: Theo Peeters
- An apariție
- 2016
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 320
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
Despre autori
Theo Peeters, licentiat in filozofie si literatura la Universite catholique de Louvain, master in comunicarea umana, la University of London, si in neurolingvistica, la Vrije Universiteit Brussel. A absolvit cursuri pentru programul psihoeducational TEACCH, la University of North Carolina, si este fondatorul Centrului de Educatie in Autism din Belgia. Din 1980 organizeaza traininguri si conferinte despre autism in numeroase tari din Europa si din afara continentului. A publicat articole si carti despre autism, dintre care Autisme: medisch en educatief (in colaborare) si Autisme: van begrijpen tot begeleiden au fost traduse in mai multe limbi. Este editor asociat in domeniul autismului al editurii Sage, membru in comitetul stiintific al Autism Europe, the European association of parent organizations, si al International Associate Editors of „Good Autism Practice”.