- ISBN ePub
-
978-973-46-7545-6
- ISBN PDF
-
978-973-46-7546-3
- An apariție
-
2021
- Tip ediție
- eBook
- Format
- ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
- Colecție
- COLLEGIUM > Științele educației
- Domenii
Sistemele de învățămînt actuale se află într‑o continuă transformare, fiind mereu în căutarea unor metode noi și inovative de îmbunătățire a procesului educațional. Pentru aceasta, o latură importantă este psihologia educației, fiindcă orice proiect privind formarea umanului prin educaţie implică, în forme motivate mai mult sau mai puțin explicit, analiza de mecanisme psihologice şi interdisciplinare. Volumul înglobează o varietate de teme de interes din domeniul psihologiei educației și îl orientează pe cititor spre descoperirea mecanismelor psihologice care stau la baza educației și care pot avea un rol important în obținerea unui grad înalt de eficiență în procesul de învățare, atît pe plan academic, cît și personal. Psihologia educației reprezintă un excelent instrument de lucru pentru studenți, cadre didactice și formatorii din domeniu.
- An apariție
- 2018
- Lună apariție
- 7
- Număr pagini
- 432
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Construcția teoretico-metodologică și statutul epistemologic • Recurs inovativ – metodă și metodologie. Opțiuni și problematică • Educația și matricea dezvoltării umanului • Dezvoltarea cognitivă: implicații psihoeducaționale • Educația și dezvoltarea sociomorală • Educația și dezvoltarea emoțional-afectivă. Managementul inteligenței emoționale • Educație și psihomotricitate • Educația și psihologia dezvoltării spirituale și religioase • Dezvoltare personală și psihologia diferențelor individuale în educație
Despre autori
Ioan Neacşu, prof. emerit dr. la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, coordonator de doctorat (din 1992). Predă cursuri de psihologia educaţiei, metode şi tehnici de învăţare, teorii şi practici ale învăţării (în coaching), managementul resurselor umane şi al calităţii, managementul proiectelor de cercetare. Stagii de formare şi perfecţionare în SUA (Harvard), Israel, Marea Britanie, Austria, la UNESCO, Banca Mondială. Doctor honoris causa al Universităţii „Ovidius”, Constanţa, membru asociat al Academiei Oamenilor de Ştiinţă, România, membru corespondent al Academiei Româno-Americană de Arte şi Ştiinţe. Autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume şi peste 150 de studii şi articole ştiinţifice publicate în reviste de specialitate din ţară şi din străinătate. Dintre cele mai recente volume publicate la Polirom menţionăm: Neurodidactica învăţării şi psihologia cognitivă (2019), Educaţia la Centenar (coord. în colab., 2018), Psihologia educaţiei (coord., 2018), Metode şi tehnici de învăţare eficientă (2015).