Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
Psihologia învăţării
ISBN
978-973-46-1525-4
An apariție
2009
Lună apariție
10
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Psihologia învăţării

Teorii şi aplicatii educaţionale

Autori: Dorina Sălăvăstru
INDISPONIBIL
24,03 lei

 
De la celebra conditionare clasica a lui Pavlov pina la constructivismul interactionist al Scolii de la Geneva sau actualizarea sinelui a lui Maslow, volumul analizeaza cele mai importante teorii elaborate de-a lungul timpului in legatura cu procesul de invatare. Sint prezentate de asemenea o serie de aplicatii pe marginea teoriilor enuntate: recompensele si pedepsele in mediul scolar, strategii de invatare, formarea gindirii critice a elevilor etc. Psihologia invatarii se adreseaza in egala masura profesorilor si studentilor de la facultatile de psihologie sau care urmeaza cursurile modulului pedagogic. 
 
An apariție
2009
Lună apariție
10
Număr pagini
232
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Conceptul de invatare • Forme ale invatarii • Pedepsele si efectele lor asupra elevilor • Tehnicile de modificare a comportamentului • Modele de invatare constructivista • Tipologia stilurilor de invatare • Tipologia strategiilor de invatare


Despre autori


Dorina Salavastru este profesor universitar doctor in Departamentul de Psihologie, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi. Sustine cursuri de psihologia educatiei, psihologia invatarii, didactica psihologiei, tehnici de expresie si dezvoltare personala. Este autoarea volumelor: Logica naturala si aplicatiile ei in cimpul educational (Editura Didactica si Pedagogica, 1998), Didactica psihologiei. Perspective teoretice si metodice (Polirom, 1999, 2006), Psihologia educatiei (Polirom, 2004), Psihologia invatarii. Teorii si aplicatii educationale (Polirom, 2009). Este coautoare a lucrarilor: Violenta. Aspecte psihosociale (Polirom, 2003), Psihologie, manual pentru clasa a X-a (Polirom, 2005), Psihopedagogie pentru examenele de definitivare si gradele didactice (Polirom, 2008, 2009), Violence a l’ecole. Des violences vecues aux violences agies (Editions Breal, 2008), Psihosociologie scolara (Polirom, 2013), Violencia en la escuela. De las violencias sufridas a las violencias cometidas (Editora de Gobierno del Estado de Veracruz, 2014).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.