Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
Teoria și metodologia evaluării
ISBN
978-973-46-0936-9
An apariție
2008
Lună apariție
2
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Teoria și metodologia evaluării

Autori: Constantin Cucoș
INDISPONIBIL
28,85 lei

 

O introducere comprehensiva in teoria si metodologia evaluarii, acest manual universitar are ca principale finalitati dobindirea de cunostinte si deprinderi specifice activitatii de evaluare scolara, insusirea unor criterii de selectare a metodelor evaluative traditionale sau recente, evitarea disfunctiilor ce pot sa apara in activitatile de evaluare, precum si cresterea autonomiei profesorilor in gindirea si aplicarea unor instrumente si tehnici de notare a performantelor elevilor. Casetele cu exercitii si teme de reflectie ii vor ajuta pe cei pusi in situatia evaluarii efective sa identifice sau sa creeze cele mai oportune dispozitive evaluative reclamate de situatia educativa in cauza. Conceputa ca o sursa si un suport interogativ asupra evaluarii scolare, lucrarea se adreseaza studentilor aflati in faza de pregatire initiala de la facultatile de profil sau care urmeaza cursurile modulului pedagogic, dar si cadrelor didactice care participa la diferite stagii de formare continua.

An apariție
2008
Lună apariție
2
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii

• Evaluarea randamentului scolar – componenta a demersului didactic • Procesualitatea evaluarii. Ipostaze, functii, caracteristici • Evaluarea competentelor si lumea valorilor. Relevanta evaluarii intr-o lume dinamica • Strategii de evaluare si notare • Factori ai variabilitatii aprecierii si notarii • Testul docimologic – instrument de masurare a rezultatelor scolare



Despre autori


Constantin CUCOȘ (n. 1958, Osoi‑Comarna – Iași), absolvent al Facultății de Filosofie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (1985). În 1994 a obținut titlul de doctor în ştiinţele educației, cu o lucrare de filosofia educaţiei. Este profesor universitar emerit în cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei și fost director al Departamentului pentru Pregătirea Personalului, circa 22 de ani, în cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Lucrări publicate: Pedagogie şi axiologie (Editura Didactică și Pedagogică, 1995), Educația religioasă. Conţinut şi forme de realizare (Editura Didactică şi Pedagogică, 1996), Pedagogie (Polirom, 1996, 1997, 1998, 2000, 2002, 2006, 2014), Minciună, contrafacere, simulare. O abordare psihopedagogică (Polirom, 1997), Educaţia religioasă. Repere teoretice şi metodice (Polirom, 1999, 2009), Educația. Dimensiuni culturale şi interculturale (Polirom, 2000), Istoria pedagogiei. Idei şi doctrine pedagogice fundamentale (Polirom, 2001, 2017), Timp şi temporalitate în educaţie. Elemente pentru un management al timpului școlar (Polirom, 2002), Informatizarea în educaţie. Aspecte ale virtualizării formării (Polirom, 2006), Teoria şi metodologia evaluării (Polirom, 2008), Educaţia. Iubire, edificare, desăvârşire (Polirom, 2008), Educația. Experiențe, reflecții, soluții (Polirom, 2013), Educația estetică (Polirom, 2014), Educația. Reîntemeieri, dinamici, prefigurări (Polirom, 2017), Educația digitală (Polirom, Iași, în colab., 2020, 2022), Filosofia educației (Polirom, 2022). Este autorul a peste 250 de studii în volume colective sau reviste de specialitate. Domenii de competență: filosofia educației, pedagogia culturii, educația axiologică, educaţia religioasă, formarea formatorilor (mai multe se pot afla pe: www.constantincucos.ro).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.