De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
De la publicitate la consumator
ISBN
978-973-46-1138-6
An apariție
2008
Lună apariție
9
Număr pagini
384
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

De la publicitate la consumator

Autori: Max Sutherland , Alice K. Sylvester
INDISPONIBIL
19,22 lei

 

Traducere de Aurelia Ana Vasile

Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.

An apariție
2008
Lună apariție
9
Număr pagini
384
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Limitele publicitatii • Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti? • Eficacitatea reclamelor amuzante • Publicitatea de sezon • De ce nu ne amintim reclamele radio • Internetul: publicitatea intr-o noua era • Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei


Despre autori


Max Sutherland a fost presedinte si este director de creatie la NFO MarketMind, o filiala a NFO Worldwide. De asemenea, este profesor universitar de Marketing la Monash University si la Swinburne University of Technology in Australia si profesor asociat la Santa Clara University din California, SUA.
Profesorul Sutherland este psiholog calificat cu trei titluri universitare: Doctor in Psihologie la Kent State University (SUA), Master in Psihologie la Sydney University si Licentiat in Comert (Marketing) la University of New South Wales.
S‑a ocupat de prospectarea pietei pentru Coca‑Cola Export Corporation si Overseas Telecommunications Commission. A tinut cursuri in domeniul studiilor de piata si al com­portamentului consumatorului la University of NSW si la David Syme Business School (acum Monash University), precum si la Kent State University (SUA) ca profesor asociat.
Compania al carei cofondator este s‑a specializat in monitorizarea efectelor publi­citatii pentru multi dintre liderii de pe piata de publicitate din peste 20 de tari, inclusiv Gillette, Merck, Kodak, McDonald’s, Miller, Qantas, McCain, AT&T, Nestle, Pfizer, diverse firme de furnizari de servicii si de telecomunicatii.
A fost editor al Australian Marketing Researcher, presedinte al Market Research Society of Australia si membru al Market Research Society of Australia si Australian Marketing Institute. Poate fi contactat la msutherland@compuserve.com.


Alice K. Sylvester este cercetatoare la o agentie de publicitate si vicepresedinte al Foote, Cone & Belding (Chicago). A lucrat la diverse agentii de publicitate, cum ar fi Young & Rubicam Inc., Leo Burnett, J. Walter Thompson si Tatham‑Laird & Kudner (acum Euro Tatham RSCG).
A fost presedintele Board of the Advertising Research Foundation si membra a Editorial Review Board de la Journal of Advertising Research. De asemenea, prezi­deaza Comitetul ARF „David Ogilvy Awards for Research Excellence”.
Este specializata in planificarea contabila, precum si in cercetarea in branding. A fost distinsa cu Thompson Innovation Award pentru o noua abordare in planificare.
Alice K. Sylvester a fost consultant pentru multe companii din SUA. A publicat numeroase articole de specialitate si sustine conferinte atit in Statele Unite, cit si in Europa.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.