- ISBN
- 978-973-46-1138-6
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 9
- Număr pagini
- 384
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Traducere de Aurelia Ana Vasile
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 9
- Număr pagini
- 384
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori
Profesorul Sutherland este psiholog calificat cu trei titluri universitare: Doctor in Psihologie la Kent State University (SUA), Master in Psihologie la Sydney University si Licentiat in Comert (Marketing) la University of New South Wales.
S‑a ocupat de prospectarea pietei pentru Coca‑Cola Export Corporation si Overseas Telecommunications Commission. A tinut cursuri in domeniul studiilor de piata si al comportamentului consumatorului la University of NSW si la David Syme Business School (acum Monash University), precum si la Kent State University (SUA) ca profesor asociat.
Compania al carei cofondator este s‑a specializat in monitorizarea efectelor publicitatii pentru multi dintre liderii de pe piata de publicitate din peste 20 de tari, inclusiv Gillette, Merck, Kodak, McDonald’s, Miller, Qantas, McCain, AT&T, Nestle, Pfizer, diverse firme de furnizari de servicii si de telecomunicatii.
A fost editor al Australian Marketing Researcher, presedinte al Market Research Society of Australia si membru al Market Research Society of Australia si Australian Marketing Institute. Poate fi contactat la msutherland@compuserve.com.
A fost presedintele Board of the Advertising Research Foundation si membra a Editorial Review Board de la Journal of Advertising Research. De asemenea, prezideaza Comitetul ARF „David Ogilvy Awards for Research Excellence”.
Este specializata in planificarea contabila, precum si in cercetarea in branding. A fost distinsa cu Thompson Innovation Award pentru o noua abordare in planificare.
Alice K. Sylvester a fost consultant pentru multe companii din SUA. A publicat numeroase articole de specialitate si sustine conferinte atit in Statele Unite, cit si in Europa.