- ISBN
- 978-973-46-1305-2
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 224
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Traducere de Miruna Andriescu
Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 224
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 135x200