Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
Strategii de relații publice
ISBN
978-973-46-1305-2
An apariție
2009
Lună apariție
3
Număr pagini
224
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Strategii de relații publice

Autori: Sandra Oliver
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Cuvint inainte de Anne Gregory
Traducere de Miruna Andriescu

Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.
An apariție
2009
Lună apariție
3
Număr pagini
224
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Relatiile publice si cultura organizationala • Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste • Bunuri tangibile si intangibile • Managementul reputatiei • Imaginea si brandingul • Identitatea corporatista • Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori • „Clientul nostru, stapinul nostru”: promovarea, vinzarile si a marketingul • Marketing versus productie • Gindeste global, actioneaza local • PR versus propaganda


Despre autori


Sandra Oliver, doctor si fellow la Chartered Institute of Public Relations si Royal Society of Arts, profesor emerit la Universitatea Thames Valley din Londra. A fost redactor-sef al revistei Corporate Communication International Journal (Emerald), principala publicatie europeana academica din domeniul relatiilor publice. A mai publicat: Corporate Communication: Principles, Techniques and Strategies (1997), Handbook of Corporate Communication and Public Relations (ed., 2004).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.