Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul campaniilor de relații publice
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
Planificarea și managementul...
ISBN
978-973-46-1346-5
An apariție
2009
Lună apariție
4
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Planificarea și managementul campaniilor de relații publice

Autori: Anne Gregory
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Ioana Manole
 
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
 
An apariție
2009
Lună apariție
4
Număr pagini
240
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Rolul relatiilor publice in afaceri • Publicuri • Analiza PEST • Comunicarea pe internet • Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor • Obiective strategice si tactice • Cunoasterea publicurilor si a mesajelor • Campaniile diferite necesita tactici diferite • Planificare temporala si resurse • Masurarea succesului • Beneficiile evaluarii • Analiza mass-media


Despre autori


Anne Gregory, specialist pe strategii de comunicare si deontologia relatiilor publice, este director al Centre for Public Relations Studies, profesor la Leeds Metropolitan University si editor consultant al seriei PR in practice, editata de Kogan Page. In practica sa, a avut clienti atit din sectorul public, precum Ministerul Sanatatii din Marea Britanie, cit si din sectorul particular, precum Nokia.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.