Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
Redactarea materialelor de relaţii publice
  • La reducere!
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
Redactarea materialelor de relaţii...
ISBN
978-973-46-2228-3
An apariție
2011
Lună apariție
11
Număr pagini
472
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Redactarea materialelor de relaţii publice

(ediţia a II-a revăzută şi adăugită)

Autori: Doug Newsom , Jim Haynes
15,00 lei

 
Editia a II-a revazuta si adaugita
Traducere de Dana Ligia Ilin
 
Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe linga principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri” pentru compunerea unui text de relatii publice perfect.
 
An apariție
2011
Lună apariție
11
Număr pagini
472
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Relatiile publice si autorul de texte • Persuasiunea • Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea • Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut • Comunicatele de presa • Stiri difu-zate la radio si televiziune • Scrierea mesajelor publicitare • Textul publicitar pentru paginile Web • Mesajul publicitar pentru stimularea vinzarilor • Buletinele informative • Brosurile • Revistele • Comunicarea in situatie de criza


Despre autori


Doug Newsom, profesor de jurnalism la Texas Christian University, a fost membra a Commission on Public Relations Education si presedinta a College of Fellows din cadrul Public Relations Society of America (PRSA). A fost de asemenea consultant national pe probleme de educatie al PRSA. A prezidat comitetul disciplinar Fulbright si a fost una dintre primele femei alese in consiliul de conducere al unei institutii publice din Statele Unite. Dintre volumele publicate amintim: Media Writing: Preparing Information for the Mass Media (1988), Bridging the Gaps in Global Communication (2006), This is PR: The Realities of Public Relations (2009). De aceeasi autoare, la Editura Polirom a mai aparut Totul despre relatiile publice (in colab.; ed. I, 2003, ed. a II‑a, 2010).



Jim Haynes (autor)
Jim Haynes este director de cercetare, consultant si membru al consiliului de conducere al QuickSilver Interactive Group, Inc., Dallas, Texas. Specialist in relatii publice, este mem­bru al Public Relations Society din cadrul America’s College of Fellows. A fost prodecan al Facultatii de Comunicare din cadrul University of Texas at Austin si a predat un curs de relatii publice la Texas State University – San Marcos, UT, Southern Methodist University si Texas Christian University. Ofera servicii de consultanta pentru companii, autoritati locale, agentii de stat si organizatii nonprofit din SUA, Canada, Norvegia si Suedia.


Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.