Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
Tehnici de comunicare în social media
ISBN
978-973-46-1972-6
An apariție
2011
Lună apariție
12
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Tehnici de comunicare în social media

Autori: Horea Mihai Bădău
INDISPONIBIL
24,03 lei

Vezi eBook
 
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte, fotografii, elemente audio si video, intr-o maniera, cu o viteza si cu rezultate nemaintilnite pina acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc sa-si faca un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare, relatii publice si jurnalism, bloggeri, jurnalisti, toti cei interesati de comunicarea online) pina la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii, comert, productie, firme de relatii publice si de consultanta politica).
 
An apariție
2011
Lună apariție
12
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Social media, prezentare succinta • Tehnici de comunicare in blogosfera • Cum procedezi ca sa ai succes in blogging? • Twitter • Tehnici de interactiune pe Twitter • Cum creezi cuvinte care fac buzz (buzzwords) • Cum obtii urmaritori? • Facebook • Strategia de continut • Cum sa fii un bun prieten • Cum sa procedezi pentru a primi like-uri • Strategia de PR in social media • Managementul reputatiei online • Cum sa creezi mesaje virale • Cum obtii sprijinul celor care influenteaza in social media • Comunicatul online de presa • Evaluarea rezultatelor


Despre autori


Horea Mihai Badau este asistent universitar doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, Catedra de Presa, si presedinte al Asociatiei Consumatorilor de Media (http://horeabadau.wordpress.com). A fost reporter de stiri la Radio Delta RFI si la ziarul Romania libera, redactor‑sef la MediaPro Grup, Mediafax, departamentul de stiri online, realizator de emisiuni la Radio France Internationale, project manager si apoi content manager al portalului www.apropo.ro si a activat in departamentul de publicitate al postului de televiziune Antena 1, iar apoi ca editor si editor coordonator la Realitatea TV.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.