- ISBN
- 978-973-46-0961-1
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 272
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
„Volumul ofera cititorilor posibilitatea familiarizarii cu tehnicile de producere a mesajelor, pe diferite tipuri de media, in domeniul relatiilor publice. El completeaza o bibliografie de profil deja bogata, alcatuita din lucrarile cu caracter introductiv publicate in seria «Relatii publice si publicitate» a Editurii Polirom, aducind informatii suplimentare referitoare la procedurile de baza folosite in redactarea materialelor pentru presa scrisa si audiovizuala. George David prezinta experienta dobindita de practicienii in relatii publice din tarile occidentale, corelata cu analizarea situatiei specifice relatiilor publice in Romania; de aici deriva numeroase sfaturi utile referitoare la cele mai potrivite strategii si instrumente de lucru pentru a avea succes in profesia de relationist.” (Cristina Coman)
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 272
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
De ce este necesara o comunicare eficienta cu mass-media? • Tehnici scrise de relatii publice • Tehnici verbale de relatii publice • Tehnici vizuale de relatii publice • Particularitati ale comunicarii electronice • Agenti si departamente de relatii publice
Despre autori
George David (n. 1957) este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice a Scolii Nationale de Stiinte Politice si Administrative din Bucuresti. Absolvent al Facultatii de Drept, Universitatea Bucuresti (1992), este doctor in sociologie din 2005, teza de doctorat avind ca subiect comunicarea organizationala. Lucreaza in relatii publice din 1993, atit in mediul guvernamental, cit si in cel privat. A efectuat stagii de pregatire in strainatate (SUA, 1994; Germania, 2004), a organizat si a participat la numeroase activitati si conferinte internationale. A lucrat in centre de presa multinationale si a condus unul dintre acestea. Timp de sase luni, in 1996‑1997, a fost specialistul in relatii publice al batalionului romanesc prezent in teatrul de operatii din Bosnia‑Hertegovina. A lucrat ca jurnalist patru ani (1990‑1993). Pe linga cursuri universitare, a publicat in anul 2002 lucrarea Relatiile publice: garantia succesului (Oscar Print, Bucuresti, reeditata intr‑o varianta revazuta in 2003).
A mai publicat beletristica si traduceri din limbile franceza si engleza.