Cărțile autorului Alice K. Sylvester

Alice K. Sylvester este cercetatoare la o agentie de publicitate si vicepresedinte al Foote, Cone & Belding (Chicago). A lucrat la diverse agentii de publicitate, cum ar fi Young & Rubicam Inc., Leo Burnett, J. Walter Thompson si Tatham‑Laird & Kudner (acum Euro Tatham RSCG).
A fost presedintele Board of the Advertising Research Foundation si membra a Editorial Review Board de la Journal of Advertising Research. De asemenea, prezi­deaza Comitetul ARF „David Ogilvy Awards for Research Excellence”.
Este specializata in planificarea contabila, precum si in cercetarea in branding. A fost distinsa cu Thompson Innovation Award pentru o noua abordare in planificare.
Alice K. Sylvester a fost consultant pentru multe companii din SUA. A publicat numeroase articole de specialitate si sustine conferinte atit in Statele Unite, cit si in Europa.

Afiseaza modulele

Categorii
Price
lei lei
Filter
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.