Cărțile autorului Max Sutherland

Max Sutherland a fost presedinte si este director de creatie la NFO MarketMind, o filiala a NFO Worldwide. De asemenea, este profesor universitar de Marketing la Monash University si la Swinburne University of Technology in Australia si profesor asociat la Santa Clara University din California, SUA.
Profesorul Sutherland este psiholog calificat cu trei titluri universitare: Doctor in Psihologie la Kent State University (SUA), Master in Psihologie la Sydney University si Licentiat in Comert (Marketing) la University of New South Wales.
S‑a ocupat de prospectarea pietei pentru Coca‑Cola Export Corporation si Overseas Telecommunications Commission. A tinut cursuri in domeniul studiilor de piata si al com­portamentului consumatorului la University of NSW si la David Syme Business School (acum Monash University), precum si la Kent State University (SUA) ca profesor asociat.
Compania al carei cofondator este s‑a specializat in monitorizarea efectelor publi­citatii pentru multi dintre liderii de pe piata de publicitate din peste 20 de tari, inclusiv Gillette, Merck, Kodak, McDonald’s, Miller, Qantas, McCain, AT&T, Nestle, Pfizer, diverse firme de furnizari de servicii si de telecomunicatii.
A fost editor al Australian Marketing Researcher, presedinte al Market Research Society of Australia si membru al Market Research Society of Australia si Australian Marketing Institute. Poate fi contactat la msutherland@compuserve.com.

Afiseaza modulele

Categorii
Price
lei lei
Filter
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.