Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar
Exerciții pentru formarea și...
Exerciții pentru formarea și...
Exerciții pentru formarea și...
Exerciții pentru formarea și...
Exerciții pentru formarea și...
Exerciții pentru formarea și...
Exerciții pentru formarea și...
Exerciții pentru formarea și...
ISBN
978-973-46-0943-7
An apariție
2008
Lună apariție
6
Număr pagini
160
Tip ediție
broșată
Format
210x295
Colecție
CARTE ȘCOLARĂ
Domenii

Exerciții pentru formarea și dezvoltarea aptitudinilor de școlaritate. Program complex de pregătire a copilului pentru debutul școlar

Autori: Georgeta Burlea , Roxana Cristina Milici
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Volum avizat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului

Focalizarea pe educatia timpurie este deosebit de importanta; neglijarea procesului de dezvoltare, in acest stadiu, va creste riscul aparitiei ulterioare a diferitelor dizabilitati sau dificultati de invatare. De calitatea formarii multidimensionale la virsta prescolara va depinde calitatea activitatii de invatare in urmatoarele etape ale invatamintului (ciclul primar).

Volumul reprezinta un instrument util in realizarea actiunilor educationale specifice copiilor prescolari din grupele pregatitoare (5-7 ani), putind fi folosit ca material didactic in procesul de descoperire si stimulare a aptitudinilor si intereselor acestora. Obiectivele urmarite se repartizeaza pe diferite arii curriculare si au in vedere dobindirea competentelor necesare integrarii cu succes in activitatea de invatare scolara. Sint incluse peste o suta de planse, grupate in patru capitole: educatie psihomotrica (lateralitate, schema corporala, structuri perceptiv-motrice de forma, culoare, marime, spatiu, timp), educarea comunicarii orale (dezvoltarea vocabularului, formarea si evaluarea abilitatilor de procesare fonologica, construirea unor propozitii in baza cuvintelor-cheie etc.), educarea comunicarii scrise (exercitii grafice, corespondenta dintre complexul sonor si reprezentarea grafica corespunzatoare, scrierea si citirea literelor mari ale alfabetului) si activitati matematice (multimi, relatii matematice, formarea conceptului de numar, scrierea numerelor naturale de la 1 la 10 etc.). Exercitiile faciliteaza experienta cognitiva, contribuie la organizarea formelor de activitate superioara si asigura astfel premisele scolaritatii, calitatea pregatirii speciale a copilului prescolar.
An apariție
2008
Lună apariție
6
Număr pagini
160
Tip ediție
broșată
Format
210x295
Fără comentarii


Despre autori


Georgeta Burlea este doctor in psihologie al Universitatii din Bucuresti si profesor logoped gradul I. Este sef de lucrari la Universitatea de Medicina si Farmacie „Gr.T. Popa”, Iasi, cu integrare in Policlinica pentru copii „Sfanta Maria”, Iasi, si logoped la Centrul Logopedic Interscolar din Iasi. I s-au acordat Diploma de Excelenta (2003, 2007) si Distinctia de Merit „Gheorghe Lazar”, Clasa I (2007). Are brevete de inventie in domeniul logopediei. A participat la activitati stiintifice in tara si in strainatate si a urmat patru stagii profesionale de lunga durata in strainatate. Din 1996, este membra a organizatiei internationale Orthophonistes du Monde, cu care a organizat trei seminarii de formare pentru logopezi, psihologi si medici. A initiat la Universitatea de Medicina si Farmacie „Gr.T. Popa” din Iasi masterul de Logopedie pediatrica. In cadrul aceleiasi institutii, a sustinut cursuri de formare profesionala continua, adresate medicilor, logopezilor, psihologilor si psihopedagogilor. A publicat peste 70 de articole in reviste de specialitate,
numeroase studii si lucrari, dintre care amintim: Caruselul cuvintelor – curriculum de suport pentru activitatile metodologice (Editura Spiru Haret, Iasi, 2002), Balbaiala. Manual de diagnostic si terapie (coautoare; Editura Tehnica-Info, Chisinau, 2003), Dictionar explicativ de logopedie (coordonatoare; editia I, Editura Sedcom Libris, Iasi, 2004), De mic ma pregatesc, la scoala sa reusesc (coautoare; Editura Spiru Haret, Iasi, 2006), Tulburarile limbajului scris-citit (Editura Polirom, Iasi, 2007), Exercitii pentru formarea si dezvoltarea aptitudinilor de scolaritate (coautoare; Editura Polirom, Iasi, 2008).


Roxana Cristina Milici este profesor logoped gradul I la Centrul Logopedic Interscolar Iasi; master in logopedie pediatrica la Universitatea de Medicina si Farmacie „Gr.T. Popa”, Iasi. A absolvit mai multe stagii de pregatire in urmatoarele domenii: educatie integrata, psihologia copilului, management strategic, consiliere psihopedagogica, managementul proiectelor educationale, managementul curriculumului, managementul calitatii, managementul conflictelor, leadership educational. A participat la manifestari stiintifice, simpozioane si conferinte nationale si internationale, semnand numeroase articole aparute in volume colective si publicatii de specialitate, dintre care amintim: Revista medico­‑chirurgicala a societatii de medici si naturalisti din Iasi, Revista de psihopedagogie, Buletinul de Psihiatrie Integrativa, Revista de cercetare si interventie sociala; Integrarea copilului cu tulburari de limbaj (Editura Spiru Haret, Iasi, 2005), The Bio-Psycho-Social Approach in Psychiatry (PIM, Iasi, 2006). Este coautoare a lucrarilor: Dictionar explicativ de logopedie (editia I, Editura Sedcom Libris, Iasi, 2004), De mic ma pregatesc, la scoala sa reusesc (Editura Spiru Haret, Iasi, 2006), Exercitii pentru formarea si dezvoltarea aptitudinilor de scolaritate (Editura Polirom, Iasi, 2008).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.