Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
Manual de persuasiune
ISBN
978-973-46-1488-2
An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
400
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
Domenii

Manual de persuasiune

Autori: Robert H. Gass , John S. Seiter
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Carmen Padurariu
 
Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sint prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati de tehnicile de persuasiune.
 
Carte recomandata de
An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
400
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Ce este persuasiunea? • Modelele de persuasiune cu caracter dual • Teoria actiunii motivate • Credibilitatea • Caracteristicile comunicatorilor si capacitatea de a convinge • Conformismul si influenta in cadrul grupurilor • Limbajul si persuasiunea • Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive • Persuasiunea vizuala 


Despre autori


Robert H. Gass este profesor la California State University, Fullerton.
 


John S. Seiter este profesor la Utah State University. A mai publicat Background behavior in live debates (in colab., 2006) si Deception and emotion (in colab., 2007).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.