- ISBN
- 978-973-46-1282-6
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 416
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
- Domenii
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Autori: Paul R. Gamble , Alan Tapp , Anthony Marsella , Merlin Stone
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.
- An apariție
- 2008
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 416
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200