Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
ISBN
978-973-46-1282-6
An apariție
2008
Lună apariție
2
Număr pagini
416
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
Domenii

Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes

Autori: Paul R. Gamble , Alan Tapp , Anthony Marsella , Merlin Stone
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Carmen Padurariu
    
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.
An apariție
2008
Lună apariție
2
Număr pagini
416
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
De ce o revolutie a marketingului? • Intelegerea clientilor • Revolutie prin planificare strategica si segmentare • Revolutionarea marcii • Managementul relatiilor cu clientii • De la gindirea si planificarea revolutionara la actiune • Studii de caz


Despre autori


Paul R. Gamble este profesor de management european la University of Surrey, Marea Britanie, si director al Surrey European Management School (SEMS). Dintre lucrarile publicate: Questions & Answers: Common Marketing Problems (1998), Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work (2006, in colab.).


Alan Tapp (autor)
Alan Tapp este profesor la Bristol Business School. A mai publicat: Principles of Direct Database Marketing (2005).


Anthony Marsella este director de marketing si strategie pentru IBM Business Consulting Services. Dintre lucrarile publicate: Toys from Occupied Japan (1995).


Merlin Stone este directorul QCi Ltd, The Database Group Ltd, The Halo Works Ltd si NowellStone Ltd. A mai publicat: Winning New Customers in Financial Services: Using Relationship Marketing and Information Technology in Consumer Financial Services (1997), Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work (2006, in colab.).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.