Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
Revoluția în marketing. O abordare...
ISBN
978-973-46-1282-6
An apariție
2008
Lună apariție
2
Număr pagini
416
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
CARIERĂ. SUCCES. PERFORMANȚE
Domenii

Revoluția în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes

Autori: Paul R. Gamble , Alan Tapp , Anthony Marsella , Merlin Stone
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Carmen Padurariu
    
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.
An apariție
2008
Lună apariție
2
Număr pagini
416
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
De ce o revolutie a marketingului? • Intelegerea clientilor • Revolutie prin planificare strategica si segmentare • Revolutionarea marcii • Managementul relatiilor cu clientii • De la gindirea si planificarea revolutionara la actiune • Studii de caz


Despre autori


Paul R. Gamble este profesor de management european la University of Surrey, Marea Britanie, si director al Surrey European Management School (SEMS). Dintre lucrarile publicate: Questions & Answers: Common Marketing Problems (1998), Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work (2006, in colab.).


Alan Tapp (autor)
Alan Tapp este profesor la Bristol Business School. A mai publicat: Principles of Direct Database Marketing (2005).


Anthony Marsella este director de marketing si strategie pentru IBM Business Consulting Services. Dintre lucrarile publicate: Toys from Occupied Japan (1995).