- ISBN ePub
-
978-973-46-5304-1
- ISBN PDF
-
978-973-46-5305-8
- An apariție
-
2015
- Tip ediție
- eBook
- Format
- ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
- An apariție
- 2015
- Lună apariție
- 3
- Număr pagini
- 576
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Dimensiuni si metode de evaluare a calitatii vietii in contextul dizabilitatii • Dizabilitatea intelectuala • Dizabilitatile auditive • Dizabilitatile vizuale • Tulburarile de limbaj si comunicare • Tulburarile de invatare • Tulburarile din spectrul autist • Sindromul Down • Bilbiiala – modele de evaluare si interventie • Deficitul de atentie cu/fara hiperactivitate (ADHD) • Evaluarea si interventia timpurie in cazul copiilor la risc si cu dizabilitati in perioada copilariei mici • Sisteme de comunicare alternative si augmentative • Elemente de consiliere psihologica si psihoterapie a persoanelor cu dizabilitati si a familiilor acestora
Despre autori
Adrian ROȘAN, profesor, director al Departamentului de Psihopedagogie Specială, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș‑Bolyai”, Cluj‑Napoca. Licențiat în psihopedagogie specială și psihologie. Psiholog cu drept de liberă practică în psihopedagogie specială, psihologie clinică și psihoterapie, supervizor în psihopedagogie specială. Membru în conducerea Colegiului Psihologilor din România și în cea a Asociației Psihologilor din România. A fost visiting researcher (2011) la Universitatea din New Orleans, SUA. Coordonează împreună cu Carmen David Laboratorul de Cercetări Interdisciplinare a Diferențelor Individuale în Învățare (Learn‑id; http://learnid.centre.ubbcluj.ro). Este autor, coautor și coordonator de cărți, capitole și articole științifice în domeniul psihopedagogiei speciale și al psihologiei. În calitate de investigator principal, coordonator sau membru, derulează programe de cercetare naționale și internaționale în domeniul tulburărilor de neurodezvoltare, al validării de instrumente și al practicilor incluzive bazate pe evidențe.