Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
Sinteze de psihopedagogie specială
ISBN ePub

978-973-46-3472-9

ISBN PDF

978-973-46-3473-6

An apariție

2013

Tip ediție
eBook
Format
ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
Colecție
ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
Domenii

Sinteze de psihopedagogie specială

Ghid pentru concursuri și examene de obținere a gradelor didactice

Autori: Alois Gherguț
49 lei
Pentru descărcarea cărților, plata se face on-line către partenerii noștri, în regim securizat. Detaliile privind modalitatea de descărcare le puteti afla de pe pagina web a librăriei virtuale spre care veți fi direcționat. La finalul cumpărăturilor, puteți reveni pe site-ul editurii Polirom. Vă mulțumim!
Vă rugăm să alegeți formatul dorit de la partenerii noștri (ePub sau PDF cu Adobe DRM, formatul mobi pentru Kindle nu este disponibil):

Cărțile noastre digitale pot fi descărcate și de pe următoarele librării on-line:
Vezi varianta tiparita
 
Editia a III‑a, revazuta si adaugita
 
Orice demers de integrare a persoanelor cu cerinte educative speciale trebuie sa porneasca de la schimbarea mentalitatilor – conditie esentiala pentru crearea unui cadru conceptual in asistenta acestor persoane si a unor servicii de evaluare si expertiza corespunzatoare. Volumul ofera atit o prezentare a institutiilor, metodelor si instrumentelor de interventie, cit si materiale cu caracter practic: fise, protocoale si grile dupa care se realizeaza evaluarea si expertiza copilului cu dizabilitati. La acestea se adauga un glosar de termeni frecvent utilizati in psihopedagogia speciala. In noua editie, au fost actualizate capitolele referitoare la cadrul conceptual, stadiul actual si tendintele privind reabilitarea, educatia si asistenta persoanelor cu cerinte speciale, psihodiagnoza copiilor cu cerinte speciale, incluziunea scolara, noile tehnologii informatice si educatia speciala, sistemele de comunicare alternativa si augmentativa si instrumentele de lucru. Noile atitudini fata de conditia sociala, materiala si umana a persoanelor cu dizabilitati sau aflate in dificultate sint astfel amplu reflectate.
 
An apariție
2013
Lună apariție
3
Număr pagini
528
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Personalitatea si factorii care conditioneaza dezvoltarea copilului cu dizabilitati • Deficiente mintale/de intelect • Deficiente senzoriale • Deficiente fizice si/sau neuromotorii si tulburari psihomotorii • Tulburari de limbaj • Deficiente aso-ciate/multiple • Educatia speciala si elemente de didactica • Educatia copiilor cu dizabilitati in scoala incluziva • Copilul/adultul cu cerinte speciale, familia si integrarea profesionala



Despre autori


Alois GHERGUȚ, profesor habilitat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași, director al Departamentului de Științe ale Educației, conducător de doctorat și coordonator al programului de masterat Diagnoză și intervenție la 15 persoane cu cerințe speciale. A publicat peste 20 de volume și aproximativ 200 de articole de specialitate referitoare la psihopedagogia persoanelor cu cerințe speciale, educația incluzivă, evaluarea, intervenția și designul programelor de terapie și recuperare ale persoanelor cu cerințe speciale, managementul serviciilor sociale, consilierea psihopedagogică ș.a. Dintre cele mai recente volume publicate la Editura Polirom, amintim: Educația incluzivă și pedagogia diversității (2016), Educația specială. Ghid metodologic (coord., 2016), Managementul instituțiilor și serviciilor pentru persoane cu cerințe speciale (2018), Educația incluzivă. Ghid metodologic (în colab., 2019), Cuvântul și condiția umană. Reflecții, proiecții și regăsiri (2019), Psihopedagogie specială. Fundamente teoretice și perspective practice (2023).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.