Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive
  • La reducere!
  • -40%
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
Integrarea curriculară şi dezvoltarea...
ISBN
978-973-46-7012-3
An apariție
2017
Lună apariție
10
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Integrarea curriculară şi dezvoltarea capacităţilor cognitive

Autori: Anca Popovici Borzea
Ultimele produse in stoc
17,97 lei 29,95 lei -40%


Valabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.

Vezi eBook
 

Structurat în jurul a patru nuclee ideatice cu reverberaţii practice – (1) educaţia secundară, (2) curriculumul integrat, (3) transferul rezultatelor cercetărilor din domeniul psihologiei cognitive şi al neuroştiinţelor în educaţie, (4) identificarea unor modalităţi coerente de dezvoltare a curriculumului integrat centrat în mod explicit pe formarea capacităţilor cognitive ale elevilor –, volumul propune o abordare interdisciplinară, situată între preocupările legate de ştiinţele educaţiei şi cele privitoare la mecanismele cognitive. Caracterul său este unul metodologic, concretizîndu-se în forma unei taxonomii a capacităţilor cognitive şi a unui ghid pentru elaborarea cursurilor integrate. Lucrarea se adresează cadrelor didactice care doresc să înţeleagă contextul dezvoltării curriculare sau să beneficieze de repere consistente de dezvoltare a unor abordări integrate ale curriculumului, decidenţilor în domeniul politicilor curriculare, experţilor implicaţi în elaborarea produselor curriculare şi, nu în ultimul rînd, publicului larg interesat de politicile şi practicile educaţionale actuale şi de perspectivă.

 

 

An apariție
2017
Lună apariție
10
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Învăţămîntul secundar contemporan: politici, structuri, finalităţi, conţinuturi • Dezvoltări şi politici actuale în învăţămîntul secundar • Un posibil răspuns la provocările contemporaneităţii: reforma curriculară • Curriculum integrat: legitimitate, semnificaţii şi dezvoltări actuale • Capacităţi cognitive. Poziţia şi rolul lor în cadrul programelor educaţionale • Cadru metodologic pentru proiectarea curriculumului integrat



Despre autori


Anca Popovici Borzea (n. 1979) este conferenţiar doctor la Departamentul de Formarea Profesorilor, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti. Domeniile de interes profesional, concretizate în dezvoltarea de cursuri, proiecte academice şi de cercetare, sînt: teoria şi metodologia curriculumului; formarea profesorilor; educaţia STEM. O parte dintre aceste preocupări s‑au concretizat în articole şi lucrări de specialitate şi în documente de politică educaţională relevante pentru domeniul calificărilor din învăţămîntul superior şi reforma curriculară pentru învăţămîntul preuniversitar. Din 2004 pînă în prezent a participat la peste 20 de proiecte naţionale şi internaţionale (Leonardo da Vinci, Phare, FSE‑POSDRU, UEFISCDI, FP7, Orizont 2020), ocupînd atît funcţii de expert, cît şi de management. A activat în calitate de expert extern pentru organizaţii precum Ministerul Educaţiei Naţionale şi World Vision România, de reviewer pentru conferinţe internaţionale de prestigiu din ţară, moderator sau raportor într‑o serie de manifestări ştiinţifice sau membru al comitetelor de organizare sau ştiinţifice. Lucrări publicate: Coordonate ale unui nou cadru de referinţă al curriculumului naţional (co‑coord., Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2012), Analiza multicriterială a politicilor în domeniul curriculumului (coautor, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2012), Baze conceptuale pentru dezvoltarea cadrului naţional al calificărilor din învăţămîntul superior în România (coautor, Paideia, Bucureşti, 2007) etc.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.