Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
Învăţarea prin proiecte
ISBN ePub

978-973-46-6396-5

ISBN PDF

978-973-46-6397-2

An apariție

2016

Tip ediție
eBook
Format
ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
Colecție
COLLEGIUM > Științele educației
Domenii

Învăţarea prin proiecte

Ghid pentru profesori

Autori: Cătălina Ulrich
24.66 lei
Pentru descărcarea cărților, plata se face on-line către partenerii noștri, în regim securizat. Detaliile privind modalitatea de descărcare le puteti afla de pe pagina web a librăriei virtuale spre care veți fi direcționat. La finalul cumpărăturilor, puteți reveni pe site-ul editurii Polirom. Vă mulțumim!
Vă rugăm să alegeți formatul dorit de la partenerii noștri (ePub sau PDF cu Adobe DRM, formatul mobi pentru Kindle nu este disponibil):

Cărțile noastre digitale pot fi descărcate și de pe următoarele librării on-line:
Vezi varianta tiparita
 

Apreciată şi utilizată în întreaga lume, învăţarea prin proiecte presupune investigaţia aprofundată a unei teme sau probleme ce captează interesul, energia şi timpul celor care învaţă.

Colaborînd în grupuri, elevii explorează, soluţionează probleme reale, iau decizii, îşi asumă responsabilităţi, folosesc resurse tehnologice şi mijloace de comunicare diverse. Evaluarea produsului, dar şi a procesului, valorificarea experienţelor şi intereselor îmbunătăţesc motivaţia şi autoreglarea învăţării, competenţele socioemo-ţionale şi participarea civică. Pe lîngă stimularea cognitivă şi sociointeracţională, proiectele susţin perspectiva copiilor şi tinerilor şi starea lor de bine.

Volumul prezintă tipuri variate de proiecte, de la cele realizate cu copii mici pînă la cele folosite în universităţi, adresîndu-se profesorilor şi studenţilor, dar şi altor categorii de specialişti şi practicieni din domeniul educaţiei (formatori, animatori, coordonatori de proiecte din ONG-uri).

An apariție
2016
Lună apariție
10
Număr pagini
280
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Un liceu american în secolul XXI: Urban Academy din New York • Cînd, unde şi cum s-a dezvoltat metoda proiectelor? • Cum pregătim, desfăşurăm şi evaluăm învăţarea prin proiecte? • Cum realizăm proiecte împreună cu copiii mici (în creşă şi la grădiniţă)? • Cum realizăm proiecte cu elevii din şcoala primară? • Cum realizăm proiecte cu elevii de gimnaziu? • Cum realizăm proiecte cu întreaga şcoală? • Cum realizăm învăţarea prin proiecte în învăţămîntul superior? • Cum să depăşim dificultăţile? • Ce alegem pentru viitor?



Despre autori


Cătălina Ulrich este profesor doctor la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei din cadrul Universităţii din Bucureşti, unde predă cursurile de Sociologia educaţiei, Teoria şi practica educaţiei civice, Construirea şi conducerea echipelor şi Învăţarea colaborativă. Activităţile sale de cercetare se focalizează pe calitatea interacţiunilor, construcţia identitară a elevilor şi profesorilor, echitate şi diversitate în educaţie. A coordonat studii naţionale de evaluare şi cercetări în domeniul educaţiei pentru grupuri dezavantajate, de formare a profesorilor, educaţie timpurie, discriminare multiplă. Folosind cu precădere o metodologie calitativă de cercetare în cadrul unor proiecte internaţionale, a colaborat cu organizaţiile SLO, INTRAC, UNICEF, OSI, Banca Mondială, Wolfensohn Institute, Bernard Van Leer Foundation, ISSA, UNESCO. În urma experienţei dobîndite ca bursieră Fulbright la University of Illinois Urbana-Champaign (2011-2012), promovează învăţarea prin proiecte şi studiul de caz. A mai publicat, între altele, Managementul clasei. Învăţare prin cooperare (2000), „Romania Case Study”, în Robert E. Stake, Multiple Case Study Analysis (2005, New York), Postmodernism şi Educaţie – o perspectivă caleidoscopică (2007), Educaţie civică: perspective teoretice şi abordări aplicative (2007), precum şi numeroase alte articole, studii în reviste de specialitate şi analize de impact pentru programe socioeducaţionale.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.