- ISBN
- 978-973-46-1545-2
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 11
- Număr pagini
- 264
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Autori: Thierry Libaert
Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.
- An apariție
- 2009
- Lună apariție
- 11
- Număr pagini
- 264
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235