Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
Planul de comunicare. Cum să-ţi...
ISBN
978-973-46-1545-2
An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare

Autori: Thierry Libaert
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Traducere de Aliza Peltier

Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.
An apariție
2009
Lună apariție
11
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
 Comunicarea: o activitate planificabila? • Rolul planificarii in firma • Planul strategic si planul de comunicare • Planul de comunicare intern • Planul de comunicare extern • Definirea mesajului • Vizibilitatea • Adaptabilitatea


Despre autori


Thierry Libaert, master în drept public şi doctor în ştiinţele informaţiei şi comunicare, este profesor de comunicare la IEP Paris, Academia din Louvain şi CELSA Paris. A mai publicat La Communication de Crise (2005), La Communication des associations (2009), Introduction à la communication (2009).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.