Ei bine pentru lucrurile facute foarte bine si pentru succes in comunicare trebuie sa existe un plan clar. Lucrarea propusa de Editura Polirom ofera o perspectiva de ansamblu asupra planului de comunicare. Alaturi de clarificari conceptuale sint oferite exemple clare si de asemenea informatii concrete, de ajutor in realizarea unor planuri de comunicare eficiente. In carte exista trimiteri la multi specialisti recunoscuti la nivel international ca autoritate in domeniu.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.