Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
Noul branding: cum să construieşti...
ISBN
978-973-46-2147-7
An apariție
2011
Lună apariție
0
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci

Autori: Claudia Fisher-Buttinger , Christine Vallaster
INDISPONIBIL
9,99 lei

 
Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu
 
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.
 
An apariție
2011
Lună apariție
0
Număr pagini
272
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Modelul brandingului conectiv • Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? • Noi strategii de abordare a fortelor pietei • Model pentru construirea brandurilor conective • Managementul brandului • Factorii esentiali ai succesului • Aplicatii practice – implicarea partenerilor • Conceperea strategiei de brand • Construirea echipei • Imbunatatirea experientei de brand


Despre autori


Claudia Fisher-Buttinger, doctor in marketing la Universitatea din Innsbruck, a infiintat firma de consultanta Lemontree Brand Strategy, ce are drept clienti companii importante din toata lumea.


Christine Vallaster, doctor in marketing la Universitatea din Innsbruck, este cercetator la depar­tamentul de marketing al Universitatii din Giessen. Colaboreaza in mod constant cu reviste de specia­litate precum Business Horizons, European Journal of Marketing si Harvard Business Manager (editia in limba germana).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.