- La reducere!
- -35%
- ISBN
- 973-683-949-4
- An apariție
- 2003
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 504
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
- Domenii
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Autori: Charles U. Larson
Valabilitate promotie: 20-02-2025 - 25-02-2025 in limita stocului disponibil.
Traducere de Odette Arhip
- An apariție
- 2003
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 504
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei
Despre autori
