Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
  • La reducere!
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
Persuasiunea. Receptare şi...
ISBN
973-683-949-4
An apariție
2003
Lună apariție
12
Număr pagini
504
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Relații publice și publicitate
Domenii

Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate

Autori: Charles U. Larson
9,99 lei

 

Traducere de Odette Arhip

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
An apariție
2003
Lună apariție
12
Număr pagini
504
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii

Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei



Despre autori


Charles Larson este profesor de comunicare politica si publicitate la Universitatea din Minnesota si consultant al Rochelle Community Hospital si al Consiliului Bibliotecii Sycamore. A mai publicat: „Dramatism and Virtual Reality: Implications and Prediction”, „Radio Secondary Oddity”, „The Search for Community and a Prairie Home Companion”.


Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.