Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
  • -35%
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
Psihosociologie școlară
ISBN
978-973-46-4045-4
An apariție
2013
Lună apariție
11
Număr pagini
384
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Psihologie
Domenii

Psihosociologie școlară

Autori: Ștefan Boncu , Ciprian Ceobanu
INDISPONIBIL
19,47 lei 29,95 lei -35%

Valabilitate promotie: 20-02-2025 - 25-02-2025 in limita stocului disponibil.

Vezi eBook
 
Prefata de Constantin Cucos
 
Asigurarea unui nivel de educatie uniform pentru elevi cu coeficienti de inteligenta, personalitati si medii de provenienta diferite reprezinta una dintre provocarile cu care se confrunta invatamintul romanesc. Studiile reunite in volum ofera o imagine de ansamblu a sistemului educational, precum si solutii pentru buna functionare a acestuia. De la conceptul de sine academic, motivatie si autodeterminare pina la relatia elev-profesor si utilizarea noilor tehnologii, autorii isi prezinta argumentele si recomandarile pe baza celor mai importante cercetari efectuate la nivel mondial. Propunind o abordare moderna si teme actuale, lucrarea este o sursa de informatii utile atit pentru studentii care se pregatesc pentru o cariera didactica si pentru profesorii din invatamintul preuniversitar si academic, cit si pentru decidentii educationali.
An apariție
2013
Lună apariție
11
Număr pagini
384
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Reprezentarile sociale si cimpul educatiei • Emotia si cognitia in scoala • Perspective interculturale asupra invatarii • Succesul si esecul in educatie • Agresivitatea in mediul scolar • Fenomenul „favoritul profesorului” • Comunicarea nonverbala in clasa • Influenta sociala si mizele ei in mediul scolar • Cooperarea si competitia in clasa • Omogenitate si eterogenitate in alcatuirea claselor • Telefonul mobil, copiii si scoala • Trainingul intercultural in psihologia scolara


Despre autori


Ştefan Boncu este doctor în psihologie, conferențiar universitar la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Predă cursuri de psihologie socială, relații interpersonale, influență socială, psihologia negocierii și psihologia mediului. La Editura Polirom a mai publicat volumele: Psihologie. Manual pentru clasa a X-a (în colab., 2000), Psihologia influenței sociale (2002; carte distinsă cu Premiul „Constantin Rădulescu-Motru” al Academiei Române), Psihosociologie școlară (coord., 2013), Psihologie socială clinică (coord., 2014), Emoțiile complexe (coord. în colab., 2015), Relațiile intime. Atracție interpersonală și conviețuire în cuplu (coord. în colab., 2016).

 



Ciprian CEOBANU este profesor doctor şi director al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi. În prezent coordonează activitatea EduTe Lab (Laboratorul de Cercetare în Educație și Tehnologie din cadrul Centrului de cercetare în științele educației din FPSE). Are experiență de cercetare în calitate de coordonator sau membru în echipele de implementare a unor proiecte naționale și internaționale axate pe utilizarea tehnologiei digitale în formarea profesorilor și utilizarea calculatoarelor în educație. A publicat articole şi studii în reviste de specialitate şi volume colective. La Editura Polirom a mai publicat Elaborarea şi managementul proiectelor în serviciile educaţionale. Ghid practic (în colab., 2009), Psihosociologie şcolară (coord., în colab., 2013), Învăţarea în mediul virtual. Ghid de utilizare a calculatorului în educaţie (2016) şi Educația digitală (coord., în colab., ediția I, 2020; ediția a II‑a, 2022). Domeniile principale de interes includ acceptarea și utilizarea tehnologiei și ale IA în contexte educaționale, educația digitală, pedagogia digitală, învățarea virtuală.



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.