- -35%
- ISBN
- 978-973-46-4045-4
- An apariție
- 2013
- Lună apariție
- 11
- Număr pagini
- 384
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Psihologie
- Domenii
Psihosociologie școlară
Autori: Ștefan Boncu , Ciprian Ceobanu
Valabilitate promotie: 20-02-2025 - 25-02-2025 in limita stocului disponibil.
- An apariție
- 2013
- Lună apariție
- 11
- Număr pagini
- 384
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori

Ştefan Boncu este doctor în psihologie, conferențiar universitar la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Predă cursuri de psihologie socială, relații interpersonale, influență socială, psihologia negocierii și psihologia mediului. La Editura Polirom a mai publicat volumele: Psihologie. Manual pentru clasa a X-a (în colab., 2000), Psihologia influenței sociale (2002; carte distinsă cu Premiul „Constantin Rădulescu-Motru” al Academiei Române), Psihosociologie școlară (coord., 2013), Psihologie socială clinică (coord., 2014), Emoțiile complexe (coord. în colab., 2015), Relațiile intime. Atracție interpersonală și conviețuire în cuplu (coord. în colab., 2016).

Ciprian CEOBANU este profesor doctor şi director al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi. În prezent coordonează activitatea EduTe Lab (Laboratorul de Cercetare în Educație și Tehnologie din cadrul Centrului de cercetare în științele educației din FPSE). Are experiență de cercetare în calitate de coordonator sau membru în echipele de implementare a unor proiecte naționale și internaționale axate pe utilizarea tehnologiei digitale în formarea profesorilor și utilizarea calculatoarelor în educație. A publicat articole şi studii în reviste de specialitate şi volume colective. La Editura Polirom a mai publicat Elaborarea şi managementul proiectelor în serviciile educaţionale. Ghid practic (în colab., 2009), Psihosociologie şcolară (coord., în colab., 2013), Învăţarea în mediul virtual. Ghid de utilizare a calculatorului în educaţie (2016) şi Educația digitală (coord., în colab., ediția I, 2020; ediția a II‑a, 2022). Domeniile principale de interes includ acceptarea și utilizarea tehnologiei și ale IA în contexte educaționale, educația digitală, pedagogia digitală, învățarea virtuală.