Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului pentru școală
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
Pregătirea psihologică a copilului...
ISBN
978-973-46-1351-9
An apariție
2009
Lună apariție
4
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
PSIHOLOGIA COPILULUI & PARENTING
Domenii

Pregătirea psihologică a copilului pentru școală

Autori: Florinda Golu
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Colectia „Psihologia copilului & Parenting” este coordonata de Georgeta Panisoara.

Caracterizata de un intens proces de maturizare psihica, perioada prescolara reprezinta inceputul vietii sociale a copilului, care se confrunta in aceasta etapa cu experiente inedite: viata in grup, ascultarea, dialogul, jocul, competitia etc. Alaturi de mediul familial, aceste experiente au un rol esential in formarea personalitatii, prin dezvoltarea capacitatilor de cunoastere, comunicare si perceptiv-observative. Lucrarea prezinta intr-o maniera accesibila principalele faze ale dezvoltarii in intervalul de virsta 3-6 ani, oferind informatii utile parintilor si educatorilor care doresc sa-i creeze copilului un cadru evolutiv favorabil.
 

Carte recomandata de      

An apariție
2009
Lună apariție
4
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Prescolaritatea ca etapa de tranzitie in dezvoltarea copilului • Motricitatea si dezvoltarea somatica la virsta prescolara • Maturizarea structurilor motivationale si comportamentale • Conturarea principalelor aspecte ale personalitatii la virsta prescolara • Rolul comunicarii cu adultul in maturizarea copilului prescolar • Joc si invatare • Invatarea matematica si dezvoltarea operatiilor mentale la virsta prescolara • Activitatile de cunoastere a mediului inconjurator ca forma de invatare


Despre autori


Florinda Golu a absolvit in 2003 Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Psihologie, din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 2005 si-a luat masteratul in Psihodiagnostic si psihoterapie in cadrul aceleiasi universitati, iar in 2009, masterul in Integrare europeana si politici sociale la Universitatea Hyperion din Bucuresti. Din anul 2004 este cadru didactic titular al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti, Departamentul de Psihologie, sustinind seminare si cursuri de psihologia educatiei, psihologia invatarii, psihologie sociala, psihodiagnostic, iar din 2010 este titulara cursului de psihologia dezvoltarii umane. Din 2012 este si cadru didactic asociat la Academia Nationala de Informatii „Mihai Viteazul”. Din anul 2005 este psiholog cu drept de libera practica, acordat de Colegiul Psihologilor din România, iar in 2008 a obtinut titlul de doctor in Psihologie. Dintre lucrarile publicate, mentionam: Dinamica dezvoltarii personale la virsta prescolara (2004), Proiectivitatea imaginativ-creativa la copilul prescolar (2006), Psihologie – repere ale unei invatari rationale (in colab., 2006), Joc si invatare la copilul prescolar – ghid pentru educatori, parinti si psihologi (2009), Aplicatii practice ale psihologiei copilului. Dezvoltarea personala ca program de educatie alternativa (in colab., 2009), Psihologia dezvoltarii umane (2010), Studii de psihologia dezvoltarii (in colab., 2012), Dimensiuni aplicative ale psihologiei sociale (2012). La Editura Polirom a mai publicat Pregatirea psihologica a copilului pentru scoala (2009).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.