Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
Psihologia copilului în 12 întrebări
ISBN
978-973-46-9607-9
An apariție
2024
Număr pagini
336
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
-
Domenii

Psihologia copilului în 12 întrebări

Autori: Paul L. Harris
49,95 lei

 

Traducere din limba engleză de Fabiana Florescu

Psihologia dezvoltării a apărut de aproximativ un secol, însă, deși există numeroase manuale și ghiduri practice, întrebările importante asupra naturii minții unui copil sunt rareori puse. Specialist recunoscut și cu o vastă experiență în psihologia copilului, Paul L. Harris se concentrează în cartea sa tocmai asupra unor astfel de întrebări: cum ajung copiii să fie atașați de cei care au grijă de ei? Cum învață cuvinte? Copiii înțeleg diferența dintre realitate și fantezie? Cum hotărăsc în cine să aibă încredere? Cum fac diferența între bine și rău? Își construiesc propriile idei despre lume sau cred ceea ce le spun ceilalți? Harris propune răspunsuri și explică de ce unele incertitudini rămân, explorând totodată probleme mai largi referitoare la teoriile minții.

„O lectură fantastică – solidă și provocatoare, dar cât se poate de accesibilă. Paul Harris este una dintre principalele autorități din domeniul psihologiei dezvoltării, iar cartea sa conține o serie de detalii uimitoare despre experimentele pe care le-a desfășurat.” (Bruce Hood, University of Bristol)

 

An apariție
2024
Număr pagini
336
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii


Despre autori


Paul L. HARRIS (1946) este psiholog, interesat de dezvoltarea cogniției, emoții și imaginație. După ce a studiat psihologia la Sussex University și University of Oxford, a predat la University of Lancaster, Free University of Amsterdam și London School of Economics. În 1980 a devenit profesor de psihologia dezvoltării și fellow al St John’s College din Oxford, iar din 2001 predă la Harvard. Este membru al Academiei Britanice și al Academiei Americane de Arte și Științe. A mai publicat Children and Emotion: The Development of Psychological Understanding (1989), Trusting What You’re Told: How Children Learn from Others (2012) și Children’s Imagination (2022).



Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.