- ISBN
- 978-973-46-9607-9
- An apariție
- 2024
- Număr pagini
- 336
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- -
- Domenii
Traducere din limba engleză de Fabiana Florescu
Psihologia dezvoltării a apărut de aproximativ un secol, însă, deși există numeroase manuale și ghiduri practice, întrebările importante asupra naturii minții unui copil sunt rareori puse. Specialist recunoscut și cu o vastă experiență în psihologia copilului, Paul L. Harris se concentrează în cartea sa tocmai asupra unor astfel de întrebări: cum ajung copiii să fie atașați de cei care au grijă de ei? Cum învață cuvinte? Copiii înțeleg diferența dintre realitate și fantezie? Cum hotărăsc în cine să aibă încredere? Cum fac diferența între bine și rău? Își construiesc propriile idei despre lume sau cred ceea ce le spun ceilalți? Harris propune răspunsuri și explică de ce unele incertitudini rămân, explorând totodată probleme mai largi referitoare la teoriile minții.
„O lectură fantastică – solidă și provocatoare, dar cât se poate de accesibilă. Paul Harris este una dintre principalele autorități din domeniul psihologiei dezvoltării, iar cartea sa conține o serie de detalii uimitoare despre experimentele pe care le-a desfășurat.” (Bruce Hood, University of Bristol)
- An apariție
- 2024
- Număr pagini
- 336
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
Despre autori
Paul L. HARRIS (1946) este psiholog, interesat de dezvoltarea cogniției, emoții și imaginație. După ce a studiat psihologia la Sussex University și University of Oxford, a predat la University of Lancaster, Free University of Amsterdam și London School of Economics. În 1980 a devenit profesor de psihologia dezvoltării și fellow al St John’s College din Oxford, iar din 2001 predă la Harvard. Este membru al Academiei Britanice și al Academiei Americane de Arte și Științe. A mai publicat Children and Emotion: The Development of Psychological Understanding (1989), Trusting What You’re Told: How Children Learn from Others (2012) și Children’s Imagination (2022).