- ISBN ePub
-
978-973-46-3358-6
- ISBN PDF
-
978-973-46-3359-3
- An apariție
-
2013
- Tip ediție
- eBook
- Format
- ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
- Colecție
- PROFESORUL DE SUCCES
- Domenii
- An apariție
- 2013
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 472
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Instruirea pedagogica – o provocare actuala • Caracterizarea generala a pedagogiei interactive • Profilul practicilor didactice activizante • Mecanisme de conexiune inversa • Mecanismul de feedforward • Metode de dezvoltare a spiritului activ • Reflectia personala • Invatarea bazata pe experiment • Invatarea cooperativa • Invatarea bazata pe jocuri didactice • Invatarea electronica • Metode si tehnici de dezvoltare a spiritului critic
Despre autori
Muşata‑Dacia Bocoş este profesor univ. dr. în cadrul Departamentului de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei a Universităţii „Babeş‑Bolyai” din Cluj‑Napoca şi conducător de doctorat în domeniul ştiinţe ale educaţiei. Principalele domenii ştiinţifice abordate sînt teoria, metodologia şi managementul instruirii, teoria, metodologia şi managementul curriculumului, pedagogia interactivă, didactica disciplinelor pedagogice. Dintre lucrările publicate, amintim: Dicţionar praxiologic de pedagogie (coord., vol. I, 2016; vol. II, 2016; vol. III, 2017; vol. IV, 2018; vol. V, 2019), Managementul clasei de elevi. Curriculum de suport pentru liceele pedagogice (în colab., 2017), Tratat de didactică modernă (în colab., 2017), Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist (2017), Pedagogia adulţilor. Definiţii, elemente de reflecţie şi exerciţii aplicative (în colab., 2017), Psihopedagogie. Suporturi pentru formarea iniţială şi continuă (în colab., 2017), Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor (în colab., 2019), Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor (în colab., 2019). La Editura Polirom a mai publicat Instruirea interactivă. Repere axiologice şi metodologice (2013).