Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
Rezolvarea conflictelor la serviciu....
ISBN
973-46-0378-7
An apariție
2006
Lună apariție
7
Număr pagini
168
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate şi soluţii

Autori: Nelson Bouchard
INDISPONIBIL
4,81 lei

 
Traducere de Dana-Maria Cimpoi.
Lucrati alaturi de un coleg care se comporta ca un mic dictator? Cu unul ce dormiteaza tot timpul? Sau cu un coleg care vine dimineata la birou doar pentru a face conversatie ca sa treaca timpul? Indiferent daca sinteti o persoana concilianta sau nu, exista intotdeauna riscul de a intra in contact la serviciu cu oameni care va displac. Aceasta carte are scopul de a va face viata mai usoara, descriind principalele tipuri de caractere pe care le-ati putea intilni si oferindu-va, pentru fiecare dintre ele, sfaturi simple si eficiente privind modalitatea cea mai potrivita de a va comporta cu asemenea persoane, fie ca este vorba despre colegii, sefii sau clientii dumneavoastra.
An apariție
2006
Lună apariție
7
Număr pagini
168
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Ambitiosul sau dorinta absoluta de a cistiga • Blazatul sau cel care si-a pierdut inspiratia • Cronofagul sau cel care va maninca timpul • Dependentul sau cel care nu s-a maturizat • Nestatornicul sau cel aflat in trecere • Tipicarul sau cel care iubeste detaliile


Despre autori


Nelson Bouchard a mai publicat Le management efficace. Approches pour diriger son equipe (Quebecor, 2005).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.